تیتر امروز

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

خطیب زاده: برخی خدمه کشتی کره‌ای اجازه خروج از ایران را دریافت کردند/ کره بر پرداخت هر چه سریع‌تر پول‌های ایران تاکید کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران ضمن اعلام اجازه خروج خدمه کشتی کره‌ای از تاکید کره جنوبی بر بازگرداندن پول‌های بلوکه شده ایران در این کشور در رایزنی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران و قائم مقام وزارت خارجه کره خبر داد.

کد خبر: ۸۱۳۳۴
۱۶:۰۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

خطیب زاده:برخی خدمه کشتی کره‌ای اجازه خروج از ایران را دریافت کردند/ کره بر پرداخت هر چه سریع‌تر پول‌های ایران تاکید کرد

 

دیدارنیوز ـ سعید خطیب زاده در اظهاراتی از اقدام انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران در مورد خدمه کشتی کره جنوبی خبر داد و اظهارداشت: به دنبال درخواست دولت کره جنوبی و مساعدت قوه محترم قضائیه در چارچوب مقررات قضایی، خدمه کشتی کره‌ای که به اتهام ایجاد آلودگی زیست محیطی در خلیج فارس توقیف شده است، در یک حرکت انسان‌دوستانه توسط جمهوری اسلامی ایران اجازه خروج از کشور را دریافت کردند.

خطیب زاده افزود: بررسی قضایی پرونده تخلف کشتی و کاپیتان در چارچوب قوانین ادامه دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین از گفت‌وگوی تلفنی دکتر عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه با "چوی"، قائم مقام وزارت خارجه کره خبر داد که طی آن موضوع آزادسازی هر چه سریع‌تر منابع ارزی ایران در این کشور مورد تاکید قرار گرفت و طرفین در خصوص ساز‌و‌کار‌های موثر جهت استفاده از این منابع رایزنی کردند و طرف کره‌ای بر اراده دولت این کشور و تلاش حداکثری برای رفع محدودیت از این منابع در اسرع وقت تاکید کرد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی