تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابراهیمی: اصل کار جامعتین در انتخابات ۱۴۰۰ ائتلاف حداکثری اصولگرایان است

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر روند ائتلاف در جریان اصولگرایی با محوریت جامعتین به نتیجه برسد، این جریان در انتخابات شکست نخواهد خورد.

کد خبر: ۸۱۲۴۴
۰۸:۵۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی جریان اصولگرایی برای رسیدن به وحدت حداکثری اظهار کرد: فعلأ آنچه روند کار است، ایجاد وحدت و انسجام است. یعنی مابقی کارها فرع بر رسیدن به انسجام و وحدت است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه الان جامعه مدرسین نیز با سایر گروه‌های اصولگرایی هماهنگ شده و جامعه روحانیت هم تلاش می‌کند تا کار ائتلاف را پیش ببرد. در همین زمینه استان‌ها نیز جامعه روحانیت یک تشکیلات خوبی را سامان داده که با گذشته متفاوت و حتی با زمان مرحوم آقای مهدوی کنی نیز تفاوت دارد؛ چراکه در آن زمان فعالیت جامعه روحانیت منحصر به تهران بود اما الان فعالیت جامعه روحانیت در استان‌ها و شهرستان‌ها گسترش پیدا کرده است و شوراهای تصمیم‌گیری نیز تشکیل شده و مسئولان آن هم مشخص شده‌اند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم جامعتین بتوانند مانند گذشته محوریت جریان اصولگرایی را به دست گیرند، یادآور شد: امیدواریم همان‌طور که در گذشته هر تصمیمی که جامعه روحانیت و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گرفتند تمامی احزاب و تشکل‌های اصولگرایی آن را می‌پذیرفتند، امروز نیز همین فضا در میان جریان اصولگرایی به وجود آید.

ابراهیمی در پایان تاکید کرد: با ایمان، توکل و اعتقادی که ان شاءالله در همه تشکل‌های اصولگرا وجود دارد، امیدواریم که این روند ائتلاف به نتیجه برسد و جریان اصولگرایی در انتخابات بازنده نباشد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی