تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حاشیه‌های استقلال از هانی کُرده تا های‌وب!

امروز در تمرین استقلال، محمود فکری به بازیکنان تیم متذکر شد که آن‌ها باید تمام تمرکز خود را برای بازی بعدی بگذارند. با این حال حواشی عجیب در اطراف این تیم به این سادگی کنار نمی‌روند مثل ماجرای حضور هانی کُرده در تمرین استقلال!

کد خبر: ۸۱۲۲۱
۱۶:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
حاشیه‌های استقلال از هانی کُرده تا های‌وب!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: عصر جمعه، استقلال در شرایطی میزبان نساجی قائمشهر در ورزشگاه آزادی است که محمود فکری قصد دارد با به دست آوردن پیروزی مقابل تیم سابقش، عنوان صدرنشین نیم‌فصل را به هر شکل ممکن در اختیار داشته باشد. آبی‌ها در هفته پایانی نیم‌فصل اول باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروند و پیش‌بینی برد در این مسابقه سخت است بنابراین استقلال به هر سه امتیاز دیدار با نساجی احتیاج مبرم دارد. اما همزمان حاشیه‌های استقلال هم ادامه دارد. حاشیه‌هایی که از حضور هانی کرده در تمرین استقلال تا ماجرای های وب اسپانسر باشگاه ادامه دارد. 

امروز در تمرین استقلال نیز محمود فکری به بازیکنان تیم متذکر شد که آن‌ها باید تمام تمرکز و انرژی خود را برای این بازی بگذارند و نتایج مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان را فراموش کنند. با این وصف، حواشی عجیب در اطراف این تیم به این سادگی کنار نمی‌روند. امروز فرشید باقری با اجازه فکری دوباره به جمع بازیکنان در تمرین اضافه شد و اینطور اعلام شد که او بخشیده شده. اما ظاهرا این بازیکن در نیم‌فصل از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد و اضافه شدن او به تمرینات و همراهی تیم برای دو بازی پایانی نیم‌فصل اول، پیش‌درآمدی بر یک وداع مسالمت‌آمیز خواهد بود.
 
حاشیه‌های استقلال از هانی کُرده تا های‌وب!

این را می‌توان تا حدی از عکس‌های تمرین امروز نیز دریافت. حالت چهره فکری در هنگام ورود فرشید به تمرین و همچنین ایستادن باقری در دورترین فاصله، موقع نطق پیش از تمرین سرمربی چندان نمایانگر صلح و آشتی نیست. چهره نه چندان مشتاق محمود فکری
درست است که هانی از هواداران خاص استقلال در سال‌های اخیر بوده و با چهره‌هایی مثل قلعه‌نویی و علی منصور، رفاقت دارد، اما با اتفاقاتی که سال گذشته برای او افتاد و وحشتی که از فیلم درگیری چند اوباشگر با هانی کرده در فضای مجازی به جامعه سرایت کرد، به نظر می‌آید حالا کسی به حضور او در تمرین استقلال آن هم در روزگار کرونایی علاقه نداشته باشد.
امروز شبیه به عکسی است که چند روز قبل و به هنگام ورود ناگهانی «هانی کُرده» به تمرین استقلال منتشر شد، تا حدی عبوس و پر از اکراه! ماجرای حضور ناگهانی و بدون هماهنگی «هانی کرده» در تمرین استقلال هم یکی از حاشیه‌های دنباله‌دار این تیم بود که هنوز هم عده‌ای دنبال مسبب آن می‌گردند. درست است که هانی از هواداران خاص استقلال در سال‌های اخیر بوده و با چهره‌هایی مثل قلعه‌نویی و علی منصور، رفاقت دارد، اما با اتفاقاتی که سال گذشته برای او افتاد و وحشتی که از فیلم درگیری چند اوباشگر با هانی کرده در فضای مجازی به جامعه سرایت کرد، به نظر می‌آید حالا کسی به حضور او در تمرین استقلال آن هم در روزگار کرونایی علاقه نداشته باشد.

این ماجرا حتی با واکنش‌هایی از سوی مدیران باشگاه و کمیته انضباطی فدراسیون نیز همراه شد و پای پرویز مظلومی سرپرست تیم را نیز به استنطاق کشاند. جالب است که تا این لحظه هیچ کس حتی علی‌رضا نیکبخت واحدی که همزمان با هانی کرده سر تمرین استقلال ظاهر شد، مسئولیت دعوت این فرد شرور را به عهده نگرفته است. البته در فیلم‌های منتشر شده در صفحه مجازی هانی کرده، بازیکنان و پرویز مظلومی بر خلاف محمود فکری از حضور این هوادار مسئله‌دار در زمین تمرین تهرانسر، چندان هم ناراحت نبوده و با او حسابی خوش و بش هم کرده‌اند، حالا پیدا کنید پرتقال‌فروش را...؟



ماجرای کارگزار رسانه‌ای
دورتر از زمین تمرین استقلال، اما ماجرا‌های دیگری نیز در حال شکل‌گیری است. ظاهرا شرکت «های‌وب» که این فصل به عنوان اسپانسر و کارگزار باشگاه استقلال با این باشگاه قرارداد مالی بسته، قصد دارد در اردوی رقیب نیز ظاهر شود. شرکت های‌وب که با ساخت برنامه برای اپلیکشین استقلال و پخش بازی‌ها و برنامه‌های جانبی در صفحه اینستاگرامی‌اش، حضور مفیدی در این باشگاه داشته حالا قصد دارد با کنار گذاشتن شرکت آتیه داده‌پرداز از مقام کارگزاری پرسپولیس، جای آن را گرفته و در نیم فصل دوم عملا اسپانسر هر دو رقیب دیرینه باشد!

گفته شده که شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت های‌وب را به باشگاه استقلال معرفی کرده و حالا هم با دستور مشابه، این شرکت فعال در حوزه اینترنت و آی‌تی، می‌خواهد مشکلات پرسپولیس را حل کند. شایعاتی به گوش می‌رسد که های‌وب حتی مبلغی را به عنوان کمک به پرسپولیس پرداخته که قرار است زمینه بازگشت مهدی ترابی را به پرسپولیس فراهم کند. این طور که پیداست پرسپولیس به زودی پول بودیمیر را می‌پردازد تا جریمه تازه‌ای گریبانش را نگیرد و همزمان قرار و مدار مالی با ترابی را نیز گذاشته است.

در ظاهر این اتفاق می‌تواند موجب حل شدن مسائل در هر دو باشگاه باشد، اما تجربه مشابهی با نتیجه‌ای ناخوشایند در این زمینه وجود دارد. چند فصل قبل بود که استقلال و پرسپولیس همزمان از اسپانسر مشترک روی پیراهن‌شان استفاده کردند در حالی که هواداران میلیونی دو باشگاه برای مدتی سرگردان شدند. برای مدتی ایرانسل و بانک شهر به عنوان اسپانسر مشترک بر روی پیراهن دو تیم حضور یافتند، اما طبق اطلاعات موثق، در کشمکش میان هواداران دو تیم حسابی بد و بیراه شنیدند و احتمالا استفاده مالی لازم را به دلیل اعتماد نکردن بخشی از هواداران دو طرف، به دست نیاوردند.

شاید حضور همزمان یک کارگزار برای دو باشگاه نه تنها «کار» دو تیم را راه نیندازد که به قول معروف «توکار» آن‌ها هم گذاشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی