تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

تجهیزات ورزشی از اواسط شهریور در مدارس توزیع می‌شود.

مدیر روابط عمومی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش اعلام کرد: روز ۱۷ شهریور زمان آغاز ارسال این اقلام ورزشی به استان‌ها خواهد بود.

کد خبر: ۸۱۲۱
۱۰:۵۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ مدیر روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اعزام اقلام و تجهیزات ورزشی به مدارس سراسر کشور از روز ۱۷ شهریور خبر داد.

مهدی جاویدی در حاشیه برگزاری نمایشگاه یک ساله فعالیت‌ها و دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا به ششمین دوره المپیاد درون‌مدرسه‌ای اشاره کرد و گفت: «این المپیاد امسال با مشارکت پنج میلیون دانش‌آموز برگزار می‌شود و مدارس قهرمان در شهر، استان و کشور رقابت می‌کنند.»

او ادامه داد: «امسال این المپیاد با ۱۲ رشته در ۳ مقطع در خرم‌آباد و رامسر برگزار شد و اکنون در ایستگاه پایانی در شهرکرد هستیم که در حال برگزاری است.»

جاویدی افزود: «در دوره آقای بطحایی که ارتباط بیشتری با این نمایشگاه دارد بحث کوله‌پشتی را داشتیم و در تمام استان‌ها کوله‌پشتی استاندارد را برای دانش‌آموزان تشریح کردیم.»

مدیر روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش وزن کوله‌پشتی استاندارد را یک دهم وزن دانش‌آموز خواند و گفت: «از سال گذشته این موضوع در مدارس استان‌های کشور فراگیر شد و معلمان در هر کلاس باکس‌هایی را برای وسایل اضافی دانش‌آموزان تعبیه کردند.»

او درباره احداث زمین چمن برای مدارسی که فضا دارند ادامه داد: «۱۵۴ زمین چمن در مدارس با اولویت به مدارس مناطق محروم که فضای مناسب دارند احداث می‌شود.»

جاویدی گفت: «به هر مدرسه ۵۰ میلیون تومان برای احداث زمین چمن کمک شده است. هزینه ساخت هر زمین چمن مدرسه نیز حدود ۹۰میلیون است.»

مدیر روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: «۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز اقلام ورزشی هزینه کرده‌ایم.»

او در پایان گفت: «روز ۱۷ شهریور زمان آغاز ارسال این اقلام ورزشی به استان‌ها خواهد بود.»



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی