تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

۱۵ ملوان ایرانی آزاد شده از هند وارد کنارک شدند

رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۵ ملوان ایرانی ساکن جنوب سیستان و بلوچستان پس از ۱.۵ سال تلاش و رایزنی در دهلی نو اوایل هفته آزاد و پس از بازگشت به میهن اسلامی امروز دوشنبه وارد شهرستان کنارک شدند.

کد خبر: ۸۱۱۸۶
۱۱:۲۵ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار گفت: ۱۵ ملوان ایرانی ساکن جنوب سیستان و بلوچستان پس از ۱.۵ سال تلاش و رایزنی در دهلی نو اوایل هفته آزاد و پس از بازگشت به میهن اسلامی امروز دوشنبه وارد شهرستان کنارک شدند.

حمیدرضا طوسی اظهارداشت: این ملوانان ایرانی ساکن سیستان و بلوچستان حدود یک و نیم سال پیش به علت خرابی لنچ و ورود به آب‌های سرزمینی هند توسط گارد ساحلی این کشور دستگیر و زندانی شده بودند که بعد از این موضوع و با پیگیری‌های بعمل آمده توسط وزارت امورخارجه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزادچابهار آزاد شدند.

وی گفت: طی یک و نیم سال گذشته سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی و نیز سرکنسولگری کشورمان در حیدر آباد هند تلاش‌های زیادی را برای آزادی زندانیان انجام داد و در این راستا دیدارها و ملاقات‌های بسیاری با مقامات دولتی و قضایی این کشور توسط سفیر کشورمان انجام شد.
رییس دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه در منطقه آزاد چابهار ادامه داد: با آزاد شدن این ملوانان و برگشت آنان به کشور حدود هشت زندانی در آن کشور داریم که امیدواریم با پیگیری‌های در حال انجام موجب تسریع در فرایند رسیدگی قضایی به پرونده آنان و شاهد آزادی همه ملوانان باشیم.

وی اظهارداشت: صیادان باید توجه داشته باشند رفتارهای مجرمانه و همچنین تجاوز به حریم و قلمرو آب‌های ساحلی کشورها جرم محسوب شده و مشکلاتی را برای خود، خانواده و همچنین دستگاه دیپلماسی کشور بوجود خواهند آورد و لازم است در این زمینه آموزش‌های لازم توسط دستگاه‌های ذیربط به آنان داده شود.

طوسی گفت: براساس آخرین آمارها یکهزار و ۲۶۵ فروند قایق فایبرگلاس، ۱۶۳ فروند قایق چوبی، ۴۳۶ فروند لنج یخی و ۵۲۴ فروند لنج سردخانه دار با ۲۱ هزار و ۷۸۱ نفر صیاد دائمی و فصلی در قالب ۳۴ تعاونی صیادی در حوزه اداره‌کل شیلات سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی