تیتر امروز

اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

روحانی: امام (ره) قدرت اصلی را قدرت مردم می‌دانست

رئیس جمهور گفت: امام (ره) قدرت اصلی را قدرت مردم می‌دانست و تلاش می‌کرد که اذهان و افکار مردم برای آن مسیر و راهی که امام (ره) برای انقلاب انتخاب کرده بود، اقناع شود.

کد خبر: ۸۱۱۷۲
۱۰:۳۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم تجدیدمیثاق اعضای دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) افزود: خداوند متعال را شاکریم که برای هشتمین نوبت در هشتمین سال دولت تدبیر و امید در دهه مبارک فجر امسال موفق شدیم حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را زیارت کنیم.

رئیس جمهور گفت: امسال به دلیل همزمانی ایام مبارک دهه فجر با میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) و همچنین سالروز ولادت امام راحل در همان روز میلاد، دهه فجر انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری دارد.

روحانی افزود: امام عزیز و بزرگوار ما در طول نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی درس‌ها و راه‌های بسیار ارزشمندی را به ما و جامعه ایرانی اسلامی آموخت.

رئیس جمهور گفت: در اکثر نهضت‌ها و انقلاب‌ها معمولا رهبران به احزاب سیاسی یا قدرت‌های نظامی تکیه دارند و قدرت نظامی چریکی تشکیل می‌دهند و با قدرت‌های خارجی که مخالف حکومت قبل هستند تماس برقرار می‌کنند تا به موفقیت و پیروزی برسند، اما امام (ره) هیچ یک از این راه‌ها را انتخاب نکرد.

 روحانی افزود: امام (ره) آن قدرت اصلی را قدرت مردم می‌دانست و آنچه تلاش می‌کرد این بود که اذهان و افکار مردم برای مسیر و راهی که امام (ره) برای انقلاب انتخاب کرده بود اقناع شود.

ئیس جمهور گفت: در واقع امام (ره) از سال‌ها پیش به خوبی می‌دانست که قدرت نرم بر قدرت سخت پیروز خواهد شد و او آن قدرت نرم را برگزید و انتخاب کرد.

وی افزود: دوازدهم بهمن سال ۵۷ نشان داد که امام (ره) در مسیر و راهش چگونه پیروز شد و روز دوازدهم بهمن روزی بود که امام (ره) سرمایه اجتماعی را به رخ جهانیان کشید.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی