تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
ریس کل بیمه مرکزی:

ضریب نفوذ بیمه در استان خوزستان نسبت به سایر استان ها پایین است

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: ضریب نفوذ بیمه در استان خوزستان نسبت به سایر استان ها پایین است و هدف از حضور ما در این استان جهش صنعت بیمه در این استان است.

کد خبر: ۸۱۰۹۰
۱۲:۱۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

ضریب نفوذ بیمه در استان خوزستان نسبت به سایر استان ها پایین است

 

دیدارنیوز_اهواز | غلامرضا سلیمانی امیری عصر شنبه ( ١١ بهمن) در آیین افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز، اظهار کرد: ضریب نفوذ بیمه در استان خوزستان نسبت به میانگین کشوری پایین تر است و بررسی های انجام شده نشان می‌دهد که شرکت های صنعتی بزرگی هستند حق بیمه آنها در تهران صادر می‌شود.

وی افزود: اگر شرکت های صنعتی استان خوزستان را که در تهران بیمه نامه آنها صادر می‌شود را محاسبه کنیم میانگین آنها از ٠/٨ درصد بالاتر می‌آید.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه آسیا دومین شرکت کشور در بخش بیمه ای است، اظهار کرد: امروز در استان خوزستان شاهد این هستیم که باید در بخش بیمه ای خدمت به جهش تولید داشته باشیم.

سلیمانی تشریح کرد: بیمه آسیا جز شرکت های خوب ما است که با ٧٧ کارمند و ١٧٧ نفر به عنوان نمایندگی در این بیمه مشغول هستند که یکی از برنامه های بیمه آسیا باید توسعه نمایندگی باشد و زمانی که از شرکت های بیمه ای صحبت میکنیم یکی از شرکت های خوب موفق و خوش‌نام بیمه آسیا است.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه جهت بالا بردن ضریب نفوذ بیمه در استان خوزستان باید شعب های بیشتری ایجاد کنیم عنون کرد: امروز از نزدیک وضعیت را بررسی کردیم و افتتاح چند شعبه را در برنامه خود داشتیم و باید نمایندگی های فروش را بالاتر ببریم که انشالله ضریب نفوذ در استان خوزستان بالاتر برود.

سلیمانی با بیان اینکه آیا می‌توان از بورس به عنوان دریچه رونق صنعت بیمه انتظار داشت؟ تصریح کرد: یکی از روش های افزایش ضریب نفوذ استفاده از بازار سرمایه است که به عبارتی دیگر از طریق لینک کردن بیمه نامه زندگی به بازار سرمایه می‌توان رشد ضریب نفوذ بیمه ای انجام داد که در این خصوص از بیمه زندگی در غالب طرح برنامه رشد انجام خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه باید جهشی در خصوص افزایش ضریب بیمه در استان خوزستان داشته باشیم گفت: حضور مدیران شرکت های بیمه ای در استان به همین منظور است و طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که در استان خوزستان باید نسبت به بالا بردن ضریب نفوذ بیمه ای تلاش کرد.

سلیمانی با بیان اینکه استان های دیگر نیز در تهران بیمه نامه صادر میکنند اما ضریب آنها بالاتر است، عنوان کرد: استان خوزستان در ضریب نفوذ بیمه عقب است و اصلا نباید قانع باشیم و انتطار بر این است که شورای هماهنگی پیشنهاد و طرح جدیدی داشته باشد.


وی گفت: باید در کل کشور جهش داشته باشیم، و به طور کلی در صنعت بیمه کاستی هایی وجود دارد و نسبت به ٧ درصدی که در سطح جهان است پایین تر هستیم که در این خصوص نیز به جهش نیاز داریم.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: ٣٠ درصد ظرفیت بیمه در کشور در حال استفاده است و این یک هشدا است که فقط ٣٠ درصد از ظرفیت صنعت بیمه استفاده می‌شود. ٧٠درصد دیگر نیز می‌تواند وارد صنعت بیمه شود اما هنوز فکری برای آن نشده که جهش واقعی باید در صنعت بیمه ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: در استان خوزستان بخصوص در شرکت های بیمه ای باید جهش بیمه ای داشته باشیم و دلیل سفر ما به این استان این است که آیا مشکل در بخش فرهنگ، قوانین، اقتصاد، یا در شرکت های بیمه ای است؟

سلیمانی در خصوص مشکلات بیمه ای گفت: در بخش های درمان، بیمه زندگی، بیمه آتش سوزی و بیمه های مسئولیت نیز جا برای رشد وجود دارد و باید تلاش خود را انجام دهیم که این تلاش در بخش بیمه ای در استان خوزستان جهش ایجاد می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی