تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اجازه حضور روزانه ۳۰ هزار تماشاگر در تنیس اپن استرالیا

وزیر ورزش استرالیا اعلام کرد روزانه ۳۰ هزار تماشاگر می‌توانند تنیس اپن استرالیا را از جایگاه‌ها تماشا کنند.

کد خبر: ۸۱۰۰۸
۱۲:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

اجازه حضور روزانه ۳۰ هزار تماشاگر در تنیس اپن استرالیا

 

دیدارنیوز ـ به نقل از آس، وضعیت استرالیا با وجود بحران کرونا خوب است و به همین خاطر وزیر ورزش این کشور تصمیم گرفت اجازه حضور روزانه ۳۰ هزار تماشاگر را در ملبورن پارک در جریان تنیس اپن استرالیا بدهد.

هشت روز نخست، اولین گرند اسلم سال به این شکل خواهد بود و از مرحله یک چهارم نهایی تعداد تماشاگران به ۲۵ هزار نفر کاهش خواهد یافت که این آمار نیمی از حضور هواداران در جایگاه‌ها در شرایط معمولی است.

حضور تماشاگران با این تعداد بالا در بحران کرونا خبر بزرگی برای تنیسور‌ها محسوب می‌شود. برخی از آن‌ها شگفت زده شدند و بعضی‌ها پس از بازی در A Day at the Drive که جمعه با حضور تنیسور‌هایی همچون رافائل نادال، نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز برگزار شد احساس رضایت کردند. نادال پس از پیروزی مقابل دومینیک تیم گفت: "خیلی هیجان زده می‌شوم که این تعداد تماشاگر را در اپن استرالیا هم ببینم. " در مموریال درایو پارک ۴۰۰۰ تماشاگر حضور داشتند تا رقابت تنیسور اسپانیایی و اتریشی را از نزدیک تماشا کنند؛ اتفاقی که مدت‌ها بود در جهان تنیس دیده رخ نداده بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی