تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

غلامرضا سلیمانی:پرداخت خسارت بیمه به خوزستان در هنگام حوادث از میانگین کشوری بالاتر است

کد خبر: ۸۰۹۹۰
۱۳:۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

غلامرضا سلیمانی:پرداخت خسارت بیمه به خوزستان در هنگام حوادث از میانگین کشوری بالاتر است

 

دیدارنیوز _ اهواز | غلامرضا سلیمانی امیری شامگاه (جمعه ۱۰ بهمن) در نشست رییس کل بیمه مرکزی با مدیران و استانداری خوزستان و مدیران صنعت بیمه در خوزستان با بیان اینکه هنوز فرهنگ استفاده از بیمه در خوزستان نهادینه نشده است، اظهار کرد: متاسفانه ۲۰ درصد تخلفات و سوانح ساختگی است و فرد با یک حادثه ساختگی از بیمه خسارت دریافت می کند در حالی که این هزینه پول ملت است.

وی ادامه داد: به همین جهت طرحی به صورت پایلوت در استان قم برای شناسایی این تخلفات انجام شده که موفق بوده و آمادگی انجام این طرح را در استان خوزستان داریم.

وی با عنوان اینکه همانگونه که بیمه شخص ثالث اجباری است لازم است بیمه منزل و ساختمانی نیز اجباری شود، تصریح کرد: خوزستان در بخش خسارت به منازل مسکونی و ساختمانی به دلیل بارش باران و آبگرفتگی‌ دچار خسارت‌های زیادی شد.

رئیس کل بیمه مرکزی کشور اضافه کرد: در این شرایط به نوعی دولت بدهکار و مردم طلبکار شدند و خسارت های جبران ناپذیری به مردم و دولت پرداخت شد.

وی با اشاره به صندوق دیگری در بیمه با عنوان جبران خسارت های بدنی تشریح کرد: در این صندوق در تصادفات سرنشینان خسارت های زیادی را متحمل می شوند و دچار مشکلات فراوان می شوند.

وی افزود: میزان خسارت پرداختی در خوزستان در هنگام حوادث از میانگین کشوری بالاتر است.

سلیمانی به اجرای طرح بیمه ای در بیمه ایران اشاره کرد و گفت: در تصادفات با خسارت‌های زیر ۳۰ میلیون ریال فرد حادثه دیده می تواند با ارسال عکس خسارت در کمتر از نیم ساعت هزینه و خسارت بیمه خود را بصورت الکترونیکی دریافت کنند.

وی بیان کرد: این طرح در تهران و خوزستان انجام شده و بیمه تمایل دارد برای انجام سایر طرح ها به صورت پایلوت در استان گام بردارد.

رییس کل بیمه مرکزی کشور در ادامه در جمع خبرنگاران هدف از سفر به استان خوزستان را ارزش گذاری به مردم شهید پرور این استان و بررسی مشکلات بیمه ای دانست و اظهار کرد: با هیئتی از مدیران عامل بیمه به خوزستان آمدیم تا از نزدیک مشکلات مردم را در بحث بیمه بازرگانی، آتش سوزی، درمان، زندگی و... بررسی کنیم.

وی با اشاره به افتتاح شعبه‌های مختلف در شهرهای مختلف استان از جمله اهواز، دزفول و آبادان به مناسبت دهه فجر ابراز کرد: بررسی مجتمع تخصصی تصادفات که اجرا شده در دستور کار است چراکه معتقدیم باید خدمت بیشتری به بیمه گذاران داده شود و سریع تر خسارت و هزینه بررسی و پرداخت شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی