تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارش‌زا از امشب وارد کشور می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: از بعداز ظهر امروز (پنجشنبه) به تدریج سامانه بارشی از نوار غربی وارد کشورمان خواهد شد.

کد خبر: ۸۰۹۰۳
۱۰:۰۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۹

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:سامانه بارش‌زا از امشب وارد کشور می‌شود

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، «فریبا گودرزی» افزود: این سامانه شمال غرب، غرب، مناطقی از جنوب غربی و ارتفاعات البرز مرکزی را تحت تاثیر قرار داده و بارش برف و باران و نیز وزش باد‌های شدید در این مناطق روی خواهد داد.

وی ادامه داد: این سامانه برای ارتفاعات کولاک برف را به دنبال دارد.
 
 

کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان ساخت: از روز جمعه (فردا) ضمن تقویت این سامانه بارشی، گستره آن علاوه بر مناطق پیش گفته، استان‌های واقع در غرب سواحل دریای خزر و نیز دامنه‌های جنوبی البرز، زاگرس مرکزی و جنوبی، شمال شرق و شمال غرب فارس را هم متاثر خواهد کرد.

گودرزی ادامه داد: از روز شنبه یازدهم بهمن ماه بیشتر مناطق کشور شاهد بارش‌های این سامانه خواهند بود و از روز یکشنبه نیز مناطق شرقی و شمال شرق هم تحت تاثیر این سامانه خواهند بود.

به گفته وی، از روز دوشنبه سامانه به تدریج از کشور خارج خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران کمی ابری و غبار آلود خواهد شد و در اوایل امشب میزان ابر‌ها افزایش خواهد یافت و از جمعه و شنبه شرایط برای بارش در این استان مهیا خواهد شد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی