تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

انتقاد از وزیر دفاع ژاپن در خبرگزاری کره شمالی

خبرگزاری رسمی کره شمالی وزیر دفاع ژاپن را به خاطر اظهارات اخیرش درباره رژه نظامی که اخیرا در پیونگ‌یانگ برگزار شده بود قویا محکوم کرد و گفت، توکیو فقط آشوب و هیاهو به پا می‌کند و خصومت و دشمنی علیه کره شمالی را تحریک می‌کند.

کد خبر: ۸۰۸۷۶
۱۵:۰۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

انتقاد از وزیر دفاع ژاپن در خبرگزاری کره شمالی

 

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی اواسط ژانویه یک رژه نظامی بزرگ در مرکز پیونگ‌یانگ برگزار کرد و یک موشک بالستیک جدید که از زیر دریایی پرتاب می‌شود و دیگر تسلیحات نظامی را به نمایش گذاشت.

"نوبو کیشی"، وزیر دفاع ژاپن اخیرا گفت: توکیو در تلاش است تا اطلاعات مربوط به تسلیحات رونمایی شده در جریان این رژه را جمع‌آوری و تحلیل کند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA در گزارشی اعلام کرد: اخیرا وزیر دفاع ژاپن گفت توکیو نهایت تلاش خود را در جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات مربوط به اقدامات نظامی کره شمالی انجام می‌دهد. این چیزی نیست جز فریاد و هیاهوی آن‌هایی که از قدرت نظامی بی‌همتای کره شمالی که به سرعت در حال توسعه است، می‌ترسند.

در ادامه این گزارش آمده است: ژاپن که به اقدامات شرورانه علیه کره شمالی متوسل شده است، در تمام طول سال با ماهواره و دیگر ابزار‌های اطلاعاتی از کره شمالی جاسوسی می‌کند و مجددا یک آشوب و بلا به پا کرده و خصومت و دشمنی علیه کره شمالی را تحریک می‌کند. مشخص است که این انگیزه باطنی ژاپن است.

این خبرگزاری افزود: مرتجعین ژاپنی و سایر مخربان صلح چنین اظهارات مزخرفی را به خاطر نگرانی از تلاش‌های پیونگ‌یانگ برای تقویت توانایی‌های دفاعی خود به منظور دفاع از تمامیت ارضی، حق حاکمیت و حق وجود و توسعه کره شمالی مطرح می‌کنند.

خبرگزاری کره شمالی تصریح کرد: به ژاپن توصیه می‌شود که با روند زمانه روبرو شود و رفتارش را اصلاح کند.

کره شمالی با حساسیت بسیار زیادی به تلاش‌های خارجی برای نظارت بر نشانه‌های یک رژه نظامی واکنش نشان داده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی