تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

منتظر برف و باران باشید، اما هوا گرم‌تر هم می‌شود!/ استان‌هایی که باد شدید و کولاک برف دارند

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به ایران از روز جمعه خبر داد.

کد خبر: ۸۰۸۷۴
۱۴:۵۸ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

منتظر برف و باران باشید، اما هوا گرم‌تر هم می‌شود!/ استان‌هایی که باد شدید و کولاک برف دارند

 

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی طی ۲ روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود، از این رو افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نیست.

وی گفت: فردا (۹ بهمن) سامانه بارشی از نوار غربی وارد کشور می‌شود و شمال غرب، غرب، بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات البرز مرکزی را در برمی‌گیرد، در روز جمعه (۱۰ بهمن) با تقویت سامانه بارشی گستره بارش در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: طی روز شنبه (۱۱ بهمن) فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق، جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و با شدت ضعیف‌تر در برخی مناطق شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه (۱۲ بهمن) سامانه بارشی از شرق و شمال شرق کشور خارج می‌شود، اظهار کرد: پیامد ورود این سامانه، بارش برف و باران و وزش باد شدید و در ارتفاعات کولاک برف است.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از امروز تا آخر هفته روند تدریجی افزایش دما در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد. این افزایش دما در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور حدود ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. با توجه به افزایش دما و امکان ذوب برف، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های محلی در سواحل دریای خزر وجود دارد.

ضیاییان افزود: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۹ و ۱۰ بهمن) وزش باد شدید تا خیلی شدید در استان‌های اردبیل و گیلان به‌ویژه در دره‌ها، دامنه‌ها و مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود. احتمال سقوط بهمن نیز در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: طی امروز (۸ بهمن) شرق و مرکز خلیج فارس و طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۹ و ۱۰ بهمن) شمال خلیج فارس و از روز پنجشنبه تا شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ بهمن) نیمه ابری و غبار آلود، در بعد ازظهر ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۰ بهمن) نیز ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی