تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
قصه چاووش

پادکست موزیکسین: شجریان، جان آواز

در این شمارۀ پادکست موزیکسین حامد سیاسی راد با نگاهی ژورنالیستی به سراغ زندگی سیاسی اجتماعی محمدرضا شجریان، اسطورۀ تازه درگذشتۀ موسیقی سنتی ایران رفته است.

کد خبر: ۸۰۸۰۷
۰۰:۴۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز: شمارۀ ۳۳ پادکست موزیکسین در ادامه پژوهش پیرامون زندگی هنری محمدرضا شجریان، این‌بار به سراغ یکی از ستاره‌های پرنور، اما کم‌عمر عرصه‌ی موسیقی سنتی ایران رفته است، ستاره‌ای به نام کانون چاووش، که محمدرضا شجریان چه در اوج گرفتن و چه در فرود آمدن آن نقش بسیار زیادی داشت.
مکمل این شماره از پادکست موزیکسین، شمارۀ دهم پادکست اتنو است که در این پادکست هم فرزانه محمدیان به سراغ زوایای دیگری از زندگی محمدرضا شجریان رفته است.

اپیزود شمارهٔ ۳۳
محمدرضا شجریان؛ جانِ آواز
قصهٔ چاووش

شما می‌تونید رادیو پلن زی رو از طریق پادگیر‌ها مثل کست باکس، پخش کننده‌های پادکست گوشی هوشمند همراهتون مثل اپل پادکست و گوگل پادکست، ناملیک، شنوتو و همین طور کانال تلگرام رادیو پلن زی RadioPlanZ گوش کنید.

رادیو پلن زی را گوش کنید و به دوستان خود نیز معرفی کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی