تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

تصاویر دو قاضی مفسد منتشر شد+ تصویر

میزان نوشت: بعد از اتمام حجت و هشدار صریح و مهم رییس قوه قضائیه، پرونده دو قاضی متخلف پس از طی مراحل قانونی (دادگاه عالی صلاحیت قضات، دادگاه عالی تجدید نظر) با نام و مشخصات در جلسه نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه روز گذشته مطرح شد امروز نیز عکس این قضات متخلف منتشر می شود.

کد خبر: ۸۰۷۸
۰۸:۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جریان یکصد و سی‌امین ﻧﺸﺴﺖ ﺧﺒﺮی خود با اعلام اسامی دو نفر از قضات متخلف تصریح کرد: رئیس شعبه ۱۰۵ دادگاه کیفری ۲ اصفهان به نام آقای محمود سعادت (تصویر دوم) فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی پرونده‌اش در دادگاه عالی قضایی مطرح شد و به سلب صلاحیت قضایی و انفصال دائم از شغل قضایی محکوم گردید که این رای، چون اعتراض شده بود در تاریخ 22 مرداد امسال قطعی شد.

معاون اول دستگاه قضا در بیان مشخصات قاضی متخلف دیگر نیز افزود: مجید شکاری (تصویر سوم) فرزند خسرو رئیس شعبه ۱۰۲۴ دادگاه کیفری ۲ تهران به اتهام فساد مالی (اخذ رشوه) در دادگاه عالی محکومیت پیدا کرد و حکمش قطعی شد و به سلب صلاحیت قضایی و بازخریدی محکوم گردید و رای نیز قطعی است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه ضمن تشکر از همه قضات و کارمندان شریف دستگاه قضایی به بیان توصیه‌ای پرداخت و اظهار کرد: توصیه می‌کنم که به وسوسه‌های شیطان و انسان‌های شیطان‌صفت توجه نکنند و در دام آنها قرار نگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: بار‌ها به خودم و به همکارانم گفته‌ام که در برخی مشاغل از جمله کاری که امروز ما در آن هستیم، کفایت نمی‌کند انسان فقط به سمت گناه نرود؛ بلکه باید آنجایی که گناه را به دامن انسان می‌آورند و انسان را به سمت گناه می‌کشند، یک انرژی، مراقبت و تقوای بیشتری باشد که اجازه ندهد پایش، دستش و چشمش بلغزد.
 
 
تصاویر دو قاضی مفسد منتشر شد+ تصویر
 
تصاویر دو قاضی مفسد منتشر شد+ تصویر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
3
در کشوری که نام اختلاس کنندگان بزرگ بصورت دو حرفی برده می شود مثل ب ز و چهره اراذل و اوباش در رسانه ها شطرنجی می شود ! چگونه است که نام و نام پدر و عکس دو قاضی هرچند متخلف به این وضوح رسانه ای می شود ؟!!!!!!
پیدا کنید پرتقال فروش را
مورد ظلم قرار گرفته شده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۹
0
3
اینها جز مسخره بازی نیست
اگر راست می گویید با قضاتی که به ناموس دیگران چشم دارند برخورد کنید که کم نیستند
اگر راست می گویید به کارمندی در اجرای احکام استان... برخورد کنید که با وجود نارضایتی حتی قضات همان دادگاه حفاظت اطلاعات انجا (اقای ن) می گوید" زورمان بهش نمی رسد"
نه اینکه 58 برگ سند فساد قاضی تجدیدنظر (ن. غ) استان .... را در 29 فروردین به دادسرای قضات نبردم که اقای ... اتاق ... اسناد ر ا به بهانه نداشتن وکیل حتی قبول نکردند؟
اگر قضات به زن های سران کشور چشم داشته باشن باز سکوت می کنند؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
1
برا من سوال اینجاس اینا با این سن کم چطور قاضی شدن
ضمن اینکه اگه راس می گید نام و عکس دانه درشت های مفاسد اقتصادی رو منتشر کنید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی