تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کوتاهی دست دلال‌ها در تامین قطعات خودرو‌های سنگین

این روز‌ها که انواع کسب وکار‌ها و صنایع مختلف فعالیت گسترده‌ای در دنیای مجازی دارند، در بخش فروش قطعات یدکی کامیون و ماشین‌های تجاری خلاء یک مرجع تخصصی و مورد اطمینان برای خرید و فروش به شدت احساس می‌شد تا جایی که مصرف کنندگان نمی‌توانستند به راحتی به جستوجو و خرید قطعه مورد نظر بپردازند و از طرفی فروشندگان و تامین کنندگان هم مکانی نداشتند که کالا‌های خود را در یک بستر مورد اطمینان به فروش برسانند.

کد خبر: ۸۰۷۳۲
۱۷:۰۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
 باتوجه به‌تجربه این سال‌ها در حوزه صنعت خودرو‌های سنگین باید بستر برای هر ۲ گروه ایجاد و فراهم می‌شد،پس از تحقیقات میدانی و شناخت بازار هدف در نهایت در بهار ۹۹ این بازار مجازی به صورت جدی در این مسیر پر پیچ و خم برای اولین بار شروع شد و در کمتر از چند ماه، آریا پلاس فراتر از انتظارات به فعالیت خود ادامه داد و اولین گام‌های خود را در پاییز ۹۹ برداشت.

این فروشگاه مجازی به‌نوعی یک بازار اینترنتی متخصص در زمینه خرید و فروش قطعات یدکی انواع برند‌های خودرو‌های تجاری با هدف ایجاد تنوع در کالا و برندها، کوتاه کردن زمان تامین کالا و ارسال به نقاط مختلف کشور به طرز چشم‌گیری مورد استقبال مشتریان و تامین کنندگان واقع شد.

در این پلتفرم که با ظرافت خاصی اختصاصاٌ برای جامعه مشتریان این قشر طراحی شده است، مشتریان به راحتی می‌توانند قطعه مورد نظر خود را جست و جو کرده و با بهترین قیمت مقایسه‌ای، درکمترین زمان و در هر نقطه‌ای از ایران آن را دریافت کنند.

از طرفی این وب‌سایت مرجع بسیار وسیعی برای تامین کنندگان و فروشندگان قطعات نیز می‌باشد، به طوری که صاحبان فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، تامین کنندگان کالا و واردکنندگان قطعات به راحتی بدون نیاز به وجود سرمایه‌گذاری‌های پر هزینه می‌توانند کالا‌های خود را با حذف واسطه‌ها و دلالان به دست مصرف کنندگان نهایی خود برسانند و از این بستر اینترنتی که روزانه هزاران بازدید کننده دارد به بهترین نحو برای افزایش فروش خود بهره ببرند. پنل فروشندگان دارای امکانات بسیار موثر و مفید برای مشاهده سفارشات و فروش خود و همچنین کنترل موجودی و قطعات بوده که پیش از این کمتر در این صنعت مشاهده شده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی