تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

استقلال صفر ـ سایپا ۱؛ باخت غیرمنتظره در آزادی!

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز دو بازی مهم برگزار می‌شود که عبارتند از گل‌گهر ـ تراکتور و استقلال ـ سایپا. این دو بازی تاثیر مستقیمی در جدول خواهد داشت.

کد خبر: ۸۰۵۹۴
۱۷:۰۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۹

گزارش زنده؛ استقلال صفر ـ سایپا صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: ورزشگاه آزادی عصر امروز میزبان بازی حساس استقلال و سایپاست در حالی که آبی‌ها امروز در ابتدای مسابقه با ترکیب بازی قبلی وارد میدان شده اند. دراگان اسکوچیچ و دستیارانش به عنوان میهمانان ویژه، تماشاگر این مسابقه هستند که این موضوع می‌تواند به افزایش کیفیت مسابقه کمک کند. 

ترکیب استقلال در این مسابقه به این شرح است: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر،  محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، داریوش شجاعیان، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته.

سایپا هم با ترکیب محمدحسین اکبرمنادی، فریبرز گرامی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، مهرداد عبدی، حسین کامیاب، حسین مالکی، مجید علیاری و رضا جعفری پا به میدان گذاشته است. 

بازی در 20 دقیقه نخست بازی، استقلال نشان داد که همچنان به ارائه بازی هجومی علاقه دارد و می‌خواهد موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کند. خط حمله زهردار استقلال در این مسابقه با حمایت بازیکنانی مثل داریوش شجاعیان چند باری روی دروازه سایپا خطرساز شد که اوج آن در دقیقه 18 رخ داد و مهدی قایدی با حرکت عرضی روی خط محوطه جریمه و یک شوت کات‌دار دروازه‌بان سایپا را به واکنش واداشت. اکبرمنادی در این صحنه توپ را دفع کرد و بعد از برخورد توپ با دیرک افقی دروازه، دیاباته هم شانس خود را امتحان کرد که به گل منجر نشد. 

سایپا هم برای خارج شدن از زیر فشار حملات استقلال چند باری آهنگ دروازه آبی‌ها را کرد که مهاجمان نارنجی‌پوش بیشتر در تله آفساید ماندند. سایپا در اواسط نیمه اول با دوندگی بیشتر تا حدی توانست میانه میدان را برای دقایقی در دست بگیرد در حالی که خط حمله استقلال همچنان از موقعیت‌هایشان برای گشودن دروازه سایپا نمی‌گذشتند. 

در دقیقه 36 دیاباته با پرس دفاع سایپا و گرفتن توپ از او تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما توپ از کنار تیر به تور برخورد کرد. در پنج دقیقه پایانی نیمه اول نیز همچنان بازی از ریتم و سرعت قابل قبولی برخوردار بود و در چند فرصت به دست آمده، دو دروازه‌بان درون زمین بهتر از مهاجمان عمل کردند. در کل نیمه نخست با برتری خفیف استقلال همراه بود در حالی که سایپا هم جسورانه بازی کرد و پا پس نکشید. 

در هنگام خروج بازیکنان از زمین اما محمد دانشگر به خاطر درگیری با یکی از بازیکنان سایپا، از داور کارت زرد گرفت و حتی لحظه‌ای احساس شد که کارت قرمز خواهد گرفت.

نیمه دوم

بازی در نیمه دوم با غافلگیری آغاز شد. سایپا با حفظ دوندگی موفق به گشودن دروازه استقلال شد.

گل اول سایپا: حمله سایپا از جناح چپ استقلال با یک پاس کات‌بک به حسین مالکی همراه شد و بازیکن سایپا نیز با یک مکث حساب‌شده توپ را به تور دروازه استقلال دوخت تا آبی‌ها را غافلگیر کند.

در دقیقه 55 بازی استقلال با حضور در یک سوم دفاعی سایپا توسط شجاعیان خطر ایجاد کرد اما منادی توپ را از جلوی پاهای دیاباته ربود. دو دقیقه بعد هم قایدی مجددا با حرکت در عرض دروازه سایپا را تهدید کرد.

در دقایق میانی نیمه دوم استقلال با همکاری هافبک‌هایش حملات بیشتری را روی دروازه سایپا تدارک دید اما پاس‌های نهایی فاقد دقت لازم بود. در مقابل سایپا به ضدحملات زهرآگین خود دلبسته بود.

استقلال تا دقیقه 80 چند باری سعی کرد گل خورده را جبران کند اما با وجود تلاش بسیار بازیکنان این تیم، نهایتا خطرات بزرگی روی دروازه تیم میهمان به وجود نیامد. در واقع بازی مطابق میل سایپا پیش رفت چرا که این تیم با دفاع منسجم و ضدحملات سریع توانست استقلال را مهار کند.

در دقیقه 87 مسابقه، مهدی قایدی که بیشترین تلاش را برای گشودن دروازه سایپا به خرج داده بود، پشت ضربه کاشته ایستاد و نشان داد که حتی کاشته‌زن خوبی هم هست. ضربه قایدی به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

بازی در دقایق اضافه با حملات پی در پی استقلال دنبال شد اما آبی‌ها نتوانستند قفل دروازه نارنجی‌ها را باز کنند. استقلال که برای حفظ صدرنشینی به این میدان پا گذاشته بود با یک باخت نابهنگام حالا ممکن است دچار حواشی تازه‌ای شود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی