تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

تقاضای عضو هیئت مدیره انجمن اوتیسم استان همدان از مردم استان جهت مساعدت

کد خبر: ۸۰۵۰۵
۲۱:۴۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

دیدارنیوز: عضو هیئت مدیر انجمن اوتسیم استان همدان با انتشار نامه‌ای از مردم استان برای حمایت از بیماران اتویسم تقاضای مساعدت نمود. متن کامل نامه دکتر محمدرضا افخمی به این شرح است:

«مدتی است که خار در چشم و استخوان در گلو، دست و پا بسته و سراسیمه شاهد تلخی‌ها و مصائبی هستیم که بر مام وطن و هموطنان مظلوم، آوار شده و از ما جز خون دل خوردن و دریغ و افسوس بر نمی‌آید. از سیاست و اقتصاد گرفته تا علم و فرهنگ و اجتماع قربانی نادانی و بی‌تدبیری شده و ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه فدای سیاست بازی غیرمعقول و اولویت ناشناسی لجوجانه گشته است.

امکان حرکت در جهت اصلاح اسباب و علل این وضعیت شوم و نامبارک از ما سلب شده است، اما از مسئولیت ما در قبال قربانیان مظلوم و بی گناه این تلخکامی عظیم نمی‌کاهد. اگر قدرت تاثیرگذاری در سیاست و اقتصاد و فرهنگ از ما دریغ گشته، نعمت خدادادی نوعدوستی و یاری و دستگیری مظلوم را کسی نمی‌تواند از ما بستاند که اکنون تنها بهانه زنده ماندن و تلاش و تقلای ماست.

یکی از مظلوم‌ترین و فراموش شده‌ترین اقشار جامعه مغموم ما بیماران طیف اوتیسم هستند که نه زبان استغاثه و فریاد دارند و نه پای آمدن به خیابان و اعتراض به ظلم مضاعف طبیعت و جامعه. برخلاف کشور‌های توسعه یافته این بیماران در اولویت دولت و ارگان‌های حاکمیتی ایران نیستند و ما در هیئت مدیره انجمن اوتیسم همدان به این نتیجه رسیده ایم که چاره‌ای جز دراز کردن دست نیاز به سوی عاطفه و نوعدوستی خاموش نشدنی ایرانی نداریم.

 در ماجرای کرونا دست یاری به سوی شما دراز کردم و با محبت و اعتماد خود مرا شرمنده و مدیون احسان و نوعدوستی خود کردید.

اکنون دیگر بار با جسارت حاصل از همت عالی و نظر بلندشما به خود جرئت میدهم که استدعا کنم کمک‌های نقدی خود را در جهت حل قسمتی کوچک از رنج‌ها و مشکلات این قشر مظلوم و فراموش شده و فراهم کردن ابزار‌ها و لوازم مورد نیاز برای توانبخشی این عزیزان، به حساب انجمن اوتیسم همدان واریز و رسید آن را به شماره ۰۹۱۸۳۱۵۶۹۷۰ ارسال فرمایید.

باشد که احساس شیرین آرامش و خرسندی حاصل از مشارکت در کاهش آلام دردمندان از درد تلخکامی و نومیدی خود ما نیز بکاهد.»

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی