تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی به دمشق

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تغییرات در کادر فنی تیم ملی ریکرو در فاصله ۷ ماه تا المپیک

رییس فدراسیون تیروکمان از تغییرات در کادر فنی تیم ملی ریکرو و انتخاب بهزاد پاکزاد به عنوان سرمربی جدید خبر داد.

کد خبر: ۸۰۴۵۸
۱۵:۰۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

تغییرات در کادر فنی تیم ملی ریکرو در فاصله ۷ ماه تا المپیک

 

دیدارنیوز ـ غلامرضا شعبانی بهار درباره علت تغییر در کادر فنی تیم ملی ریکرو، اظهار کرد: با توجه به اتمام دوره سرمربیگری مجید میررحیمی در دی ماه امسال، وی دیگر تمایلی برای ادامه همکاری با تیم ملی ریکرو نداشت که در مجموع به این جمع بندی رسیدیم که با ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم ملی ریکرو از حضور وی در سایر بخش‌های تیروکمان استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتخاب بهزاد پاکزاد به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ریکرو، گفت: پاکزاد، چون بیش از یکماه است که با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک، مربیگری زهرا نعمتی را برای بازی‌های المپیک توکیو بر عهده دارد، تصمیم گرفتیم سرمربی تیم ملی ریکرو را نیز به او واگذار کنیم. البته لیلا سخایی فرد نیز به عنوان کمک مربی در کنار پاکزاد همکاری خواهد داشت.

شعبانی بهار افزود: با این جابجایی سعی داریم کار‌ها را به خوبی پیش ببریم و آن چیزی که شایسته این رشته است به آن برسیم.

رییس فدراسیون تیروکمان همچنین درباره برنامه‌های تدوین شده برای آماده سازی تیم ملی ریکرو، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اردو‌های تیم ملی ریکرو و کامپوند به طور منظم در حال برگزاری است تا با آمادگی خوبی در کاپ آسیا تایلند که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، حضور پیدا کنند. سپس تیم ریکرو برای شرکت در مرحله دوم کاپ جهانی اواخر اردیبهشت به چین می‌رود و بعد از بازگشت و دو هفته استراحت برای حضور در مسابقات جهانی عازم فرانسه خواهد شد.

وی درباره شانس تیم ملی ریکرو برای کسب سهمیه در دو بخش زنان و مردان گفت: در مسابقات جهانی فرانسه ما در بخش تیمی مردان و انفرادی و تیمی زنان برای کسب سهمیه رقابت خواهیم کرد که امیدوارم با دست پر به کشور بازگردیم.

شعبانی بهار در پایان اظهار کرد: موفقیت در برنامه‌های تدوین شده زمانی میسر خواهد بود که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تحت حمایت قرار بگیریم.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی