تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بارش برف و باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور/ تهران برفی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق کشور خبر داد و گفت: سامانه بارشی تا روز جمعه (۳ بهمن) در کشور فعال خواهد بود.

کد خبر: ۸۰۳۳۴
۱۰:۱۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹

بارش برف و باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور/ تهران برفی می‌شود

 

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان اظهار کرد: طی امروز (۱ بهمن) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، زنجان، قزوین، شمال و شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی و از اوایل شب در برخی نقاط استان‌های تهران و البرز و بعد ازظهر با نفوذ توده هوای سرد در استان‌های گیلان و مازندران بارش برف، باران و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه فردا (۲ بهمن) گستره فعالیت سامانه بارشی کل دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، شرق سواحل و برخی از مناطق مرکز کشور را نیز در بر می‌گیرد، اظهارکرد: از بعد ازظهر این روز بارش در نوار غربی کاهش می‌یابد و وزش باد و کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی روز جمعه (۳ بهمن) در شمال شرق کشور بارش پراکنده برف و باران رخ می‌دهد و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد همچنین از روز چهارشنبه تا جمعه (۱ تا ۳ بهمن) دما در بیشتر مناطق کشور به‌طور محسوسی کاهش می‌یابد.

وی افزود: بیشترین مقدار کاهش دما در شمال شرق و شرق بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد، در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتیگراد و در غرب، مرکز، بخش‌هایی از جنوب و جنوب غرب بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با بیان اینکه طی امروز و فردا (۱ و ۲ بهمن) دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است، گفت: وزش باد شدید نیز طی فردا در سطح کشور به‌ویژه در نیمه شرقی رخ می‌دهد و طی جمعه (۳ بهمن) نیز در شرق و جنوب شرق تداوم دارد.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: طی روز‌های شنبه و یکشنبه (۴ و ۵ بهمن) در بیشتر منطقه کشور آسمان صاف و هوای سرد ماندگار است همچنین در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی پدیده غالب خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲ بهمن) ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات بارش باران و برف همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۳ بهمن) نیز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی