تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

واعظی درگذشت دبیر اجتماعی روزنامه همشهری را تسلیت گفت

رییس دفتر رییس جمهوری درگذشت «شیده لالمی» دبیر اجتماعی روزنامه همشهری را تسلیت گفت.

کد خبر: ۸۰۱۸۶
۱۵:۵۴ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

واعظی درگذشت دبیر اجتماعی روزنامه همشهری را تسلیت گفت

 

دیدارنیوز ـ محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: درگذشت نابهنگام یکی از روزنامه‌نگاران شریف و بِنام کشور در روز گذشته برای اینجانب بسیار غم‌انگیز بود.

رییس دفتر رییس جمهوری اظهار کرد: سرکار خانم شیده لالمی، روزنامه‌نگاری خوش‌نام، حرفه‌ای و شناخته‌شده بود و فقدان ایشان برای جامعه رسانه‌ای کشور و روزنامه‌نگاری متعهد و مردم‌گرا، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

واعظی خاطر نشان کرد: گزارش‌های اجتماعی خانم لالمی طی سال‌های گذشته جزو مطالب جریان‌ساز و موثر در سطح مطبوعات کشور بود. این گزارش‌ها از آنجا که عمدتا روایت رنج‌ها و مشکلات مردم به شمار می‌رفت، همواره در اذهان عمومی و صفحات تاریخ روزنامه‌نگاری ایران ماندگار خواهد بود.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: اینجانب درگذشت این روزنامه‌نگار دغدغه‌مند را به خانواده ایشان، همکاران‌شان در روزنامه وزین همشهری و جامعه روزنامه‌نگاری کشور تسلیت عرض می‌کنم و برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و تسلی آرزو می‌کنم.

شیده لالمی از روزنامه‌نگاران صاحب سبک ایران، در اثر گازگرفتگی ۲۷ دی ماه دارفانی را وداع گفت.

او دانشجوی دکتری ارتباطات و دبیر پیشین ایرنا ۲۴ بود. لالمی همچنین سابقه کار در خبرگزاری میراث را در کارنامه داشت و دبیر اجتماعی روزنامه همشهری بود.

گزارش‌های اجتماعی او از معضلات شهری مانند گزارش گورخواب‌ها، محیط‌های شهری و تجاری، مشکلات و چالش‌های حوزه زنان در رسانه‌ها بازتاب یافت و مورد توجه قرار گرفت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی