تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تراکتور ۱ ـ استقلال ۳؛ صدرنشینی آبی با دبل شیخ

دیدار حساس تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود و این بازی تاثیر مهمی در جدول رده‌بندی خواهد گذاشت.

کد خبر: ۸۰۱۶۷
۱۴:۳۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

گزارش زنده: تراکتور صفر ـ استقلال صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی یازدهم دو تیم استقلال و تراکتور در لیگ برتر بیستم امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم سخت به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند. 

تراکتور میزبان با ترکیب: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی، هادی محمدی، سعید مهری، مسعود شجاعی، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، حمید بوحمدان و محمد عباس زاده وارد میدان شده و در مقابل نیز آبی‌های استقلال با ترکیب: محمدرشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته وارد مسابقه شده است.

بازی مهم و حساس دو تیم در شرایطی آغاز شد که باد نسبتا شدیدی در ورزشگاه می‌وزید و تا حدی روی کیفیت و سرعت بازی تاثیر داشت. استقلال که باد را موفق حرکت توپ خود می‌دید در 10 دقیقه نخستین حملاتی را روی دروازه میزبان انجام داد. گاهی حتی شوت‌های از راه دور نیز نواخته شد که نهایتا به گل تبدیل نشد. 

آبی‌ها امروز تمام عناصر هجومی خود را به میدان فرستاده‌اند و بازی قایدی، دیاباته و مطهری اهنگ خاصی به بازی هجومی استقلال بخشیده است. در مقابل تراکتور امروز اشکان دژآگه و احسان حاج‌صفی را همراه ندارد و این دو بازیکن از روی نیمکت مسابقه را دنبال می‌کنند.

بیژن حیدری داور این مسابقه تا دقیقه 18 بازی مشکل خاصی نداشت. در این دقیقه تراکتور یک ضربه ایستگاهی در نزدیکی محوطه جریمه به دست آورد که رشید مظاهری آن را بیرون زد.

خطای سعید مهری روی نادری در دقیقه 21 نیز فرصتی را برای استقلال به دست آورد که توپ بیرون رفت. استقلال تقریبا با ترکیب نیمه دوم بازی مقابل با پرسپولیس به میدان رفته و به نظر می‌رسد این ترکیب مورد علاقه فکری باشد. در تراکتور نیز بازی شجاعی، ایمانی و عباس زاده بیشتر به چشم می آید.

بازی دو تیم تا دقیقه 35 مسابقه چندان چنگی به دل نزد و بیشتر در میانه میدان درگیری‌های فیزیکی رخ داد. 

 

گزارش زنده: تراکتور صفر ـ استقلال ۱

گل اول استقلال: در دقیقه 38 مسابقه و در پی اشتباه خط دفاع تراکتور در ارسال یک پاس رو به عقب آن هم از سوی مربی تیم یعنی مسعود شجاعی، شیخ دیاباته توپ را ربود و با یک دریبل زیدانی و یک مکث مناسب، دروازه تراکتور را باز کرد تا اولین گل خود را در فصل جدید به ثمر برساند.

در دقیقه 43 بازی هم ضربه ایستگاهی استقلال روی دروازه تراکتور خطر ایجاد کرد و اخباری توپ را دور کرد. 

نیمه دوم مسابقه مطابق انتظار با تلاش بیشتر تراکتور برای جبران گل خورده آغاز شد. سرخ‌های تبریز با توجه به اینکه باد را این بار در موقعیت موافق خود می‌دیدند حملات بیشتری را روی دروازه استقلال تدارک دیدند. در مقابل استقلال نیز با تکیه بر پیکان تهاجمی خود تلاش می‌کرد در ضدحمله‌ها کارساز باشد. آبی‌ها پرس از جلو را نیز همچنان در دستور کار خود داشتند.

در دقیقه 55 مسابقه شیخ دیاباته یک بار دیگر در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد و با یک چرخش و با پای چپ شوت کرد که اخباری آن را مهار کرد. مهاجم بلندقد استقلال نشان داد که برای گلزنی بیقرار است.

گل دوم استقلال: باز هم از دست دادن توپ از سوی تراکتور و حمله بی‌محابای هجومی استقلال به گل مبدل شد. در دقیقه 60 مسابقه همکاری دیاباته و قایدی منجر به یه حرکت پا به توپ قایدی در محوطه جریمه تراکتور شد و این بازیکن با یک بغل پای مطمئن گل دوم استقلال را زد. این سومین گل پیاپی او در سه بازی اخیر بود.

تراکتور پس از دریافت گل دوم، احسان حاج‌صفی را به میدان فرستاد تا شاید با تکیه بر تکنیک و بازیسازی او به گل برسد.

گل سوم استقلال: باز هم همکاری دلپذیر دو مهاجم استقلال به گل منجر شد. پاس داریوش شجاعیان به سمت راست به قایدی رسید و مهاجم تکنیکی استقلال یک پاس عالی به محوطه جریمه تراکتور فرستاد و دیاباته با یک استپ و شوت دقیق گل سوم استقلال را زد.  

تراکتور اشکان دژآگه و دو بازیکن دیگر را نیز در 20 دقیقه پایانی وارد میدان کرد تا شاید مانع از شکست سنگین در مقابل استقلال شود اما دستکم تا این دقیقه کار خاصی از این تیم دیده نشده و فرصت قابل توجهی روی دروازه استقلال ایجاد نکرده است. استقلال با حضور بازیکنان نامدارش مثل شجاعیان، دیاباته و قایدی که رفته رفته به دوران اوج خود بازمی‌گردند، شبیه به روزهای خوبش در فصل گذشته بازمی‌گردد اما تراکتور آشکارا از حضور شجاعی در میدان سودی نبرده و به نظر می‌آید باید سرمربی خود را از زمین به روی نیمکت بفرستد.

گل اول تراکتور: بالاخره در دقیقه 80 مسابقه تراکتور به گل رسید. محمد عباس زاده در موقعیت تک به تک با مظاهری توپ را آرام و دقیق به گل تبدیل کرد.

در دقیقه 82 ضربه کاشته محکم حاج صفی به مدافع استقلال برخورد کرد و او را برای لحظاتی از بازی خارج کرد.

در دقیقه 84 پاس خوب اکبر ایمانی به عباس زاده رسید و او هم سرضرب توپ را شوت کرد که با واکنش عالی مظاهری به بیرون رفت.

تراکتور در 5 دقیقه پایانی با تمام قوا روی دروازه استقلال حمله کرده و تلاش می‌کند دو گل فاصله را به هر شکل ممکن جبران کند. با حضور دژآگه و حاج صفی، میزبان جان تازه‌ای گرفته است.

بابک مرادی بازیکن تازه‌وارد استقلال نیز پس از ورود به زمین تلاش زیادی برای نشان دادن خود به خرج داده است. بازی در دقایق اضافه نیز با تمایل بیشتر تراکتور برای حمله دنبال شد. در دقیقه 92 استقلال یک فرصت دیگر در محوطه جریمه تراکتور به دست آورد که منجر به گل نشد. 

در لحظات پایانی بازی نیز حملات تراکتور نتیجه‌ای نداد و در نهایت بازی با برد روحیه‌بخش استقلال تمام شد. آبی‌ها با این پیروزی به تنهایی در صدر جدول ایستادند.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی