تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس و آغاز فاز بعدی واکسیناسیون

در حالی که بیمارستان‌های انگلیس با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، تحت فشار زیادی هستند دولت این کشور از گسترش برنامه واکسیناسیون و تزریق واکسن کروناویروس به افراد ۷۰ سال به بالا خبر داده است.

کد خبر: ۸۰۱۵۴
۱۱:۴۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس و آغاز فاز بعدی واکسیناسیون

 

دیدارنیوز ـ سیمون استیونز، رئیس اجرایی سرویس بهداشت ملی انگلستان (NHS) در گفتگو با اسکای نیوز، اظهار داشت: در انگلیس هر ۳۰ ثانیه یک کرونایی به بیمارستان مراجعه می‌کند و بیمارستان‌ها و کادر بهداشت و درمان تحت "فشار شدید" قرار دارند.

وی با بیان اینکه از کریسمس تعداد بیماران بستری در سراسر انگلیس ۱۵ هزار نفر افزایش یافته‌است، گفت: این تعداد معادل ظرفیت تمام تخت‌های ۳۰ بیمارستان بزرگ است.

این در حالیست که دولت انگلیس روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: از امروز فاز بعدی واکسیناسیون کروناویروس در این کشور گسترده‌تر شده و افراد ۷۰ سال به بالا و همچنین افراد آسیب پذیر در برابر ویروس، واکسن را دریافت می‌کنند.

تاکنون برنامه تزریق واکسن کروناویروس بر دو گروه افراد بالای ۸۰ سال و کادر درمان متمرکز بوده است.

"بوریس جانسون" نخست وزیر انگلیس گفت: امروز نقطه عطفی در برنامه واکسیناسیون کروناویروس است، زیرا افراد بیشتری که در معرض ابتلا به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند در برابر آن واکسینه می‌شوند.

در اطلاعیه دولت انگلیس آمده است: درحالیکه واکسیناسیون دو گروه نخست همچنان در اولویت است مراکز واکسیناسیون از ذخایر کافی برخوردار هستند که تزریق واکسن برای افراد ۷۰ سال و بالاتر در کنار افراد آسیب پذیر انجام شود.

به نقل از شبکه خبری سی ان ان، وزیر بهداشت انگلیس نیز در اظهاراتی گفت: اکنون که بیش از نیمی از افراد بالای ۸۰ سال واکسن کروناویروس دریافت کرده اند، می‌توان واکسیناسیون گروه‌های آسیب پذیر بعدی را آغاز کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی