تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

طرح بازگشایی استخر‌ها به زودی به استاندار تهران ارسال می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: برای بازگشایی مجدد استخر‌های سرپوشیده طرح پیشنهادی خود را با در نظرگرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زودی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۸۰۱۴۸
۱۱:۱۷ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

طرح بازگشایی استخر‌ها به زودی به استاندار تهران ارسال می‌شود

 

دیدارنیوز ـ پریچهره، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره وضعیت بازگشایی استخر‌های سرپوشیده اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای بازگشایی استخر‌های سرپوشیده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم، اما به دنبال تهیه طرحی در این زمینه هستیم که پس از تصویب توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی و ورزشی به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

وی گفت: در این طرح فرایند استفاده از استخر‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تعریف شده که اگر تا پایان این هفته نهایی و تصویب شود، هفته آینده به استانداری ارسال خواهد شد تا درباره استخر‌هایی که ظرفیت بازگشایی دارند، تصمیمات لازم گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: از یک سال گذشته به دلیل تعطیلی استخرها، زیان‌های مالی زیادی به این بخش‌ها وارد شده است. هر چند بازگشایی نیز هزینه‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت، اما امیدوارم زودتر این اتفاق رخ دهد تا استخردار‌ها بیش از این متضرر نشوند.

پریچهره همچنین درباره این پرسش که در صورت تصویب، طرح مذکور چه زمانی عملیاتی خواهد شد، افزود: در صورت تایید استاندار و ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش، هر مجموعه آبی که ظرفیت بازگشایی را داشته باشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی