تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

کاهش محسوس دما در غرب و شمال‌غرب از روز چهارشنبه

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد از چهارشنبه تا جمعه در غرب و شمال غرب کشور دمای هوا به‌طور محسوسی کاهش یافته و از چهارشنبه سامانه بارشی در کشور تقویت شود.

کد خبر: ۸۰۱۳۶
۱۰:۲۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ طبق پیش‌بینی این سازمان امروز در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و چهار محال و بختیاری بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز سه‌شنبه بارش باران و برف در آذربایجان شرقی، غربی و گیلان و استان مازندران ادامه خواهد داشت.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های جنوبی البرز و امتداد زاگرس مرکزی تقویت می‌شود.
 

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرقی کشور بارش‌ها ادامه داشته باشد.

برپایه این گزارش، روز جمعه بارش‌ها محدود به شمال شرق کشور می‌شود و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

طبق پیش‌بینی این سازمان، روز چهارشنبه دریای خزر و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود و از روز چهارشنبه تا جمعه دما در مناطق شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور به‌طور محسوسی کاهش یافته و بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود، این کاهش در غرب کشور بین پنج تا ۱۰ درج پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. حداکثر دما ۱۲ بالای صفر و حداقل دما چهار درجه بالای صفر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شودفردا به دو درجه بالای صفر برسد.

در ۲۴ ساعت گذشته سردترین مراکز استان، همدان به سه درجه زیر صفر و شهرکرد و سنندج با دو درجه زیر صفر، همچنین گرم‌ترین مراکز استان، بندرعباس با ۲۵ درجه و بوشهر با ۲۴ درجه بالای صفر بود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی