تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کاهش محسوس دما در غرب و شمال‌غرب از روز چهارشنبه

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد از چهارشنبه تا جمعه در غرب و شمال غرب کشور دمای هوا به‌طور محسوسی کاهش یافته و از چهارشنبه سامانه بارشی در کشور تقویت شود.

کد خبر: ۸۰۱۳۶
۱۰:۲۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ طبق پیش‌بینی این سازمان امروز در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، لرستان و چهار محال و بختیاری بارش پراکنده رخ می‌دهد و روز سه‌شنبه بارش باران و برف در آذربایجان شرقی، غربی و گیلان و استان مازندران ادامه خواهد داشت.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات دامنه‌های جنوبی البرز و امتداد زاگرس مرکزی تقویت می‌شود.
 

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر و شمال شرقی کشور بارش‌ها ادامه داشته باشد.

برپایه این گزارش، روز جمعه بارش‌ها محدود به شمال شرق کشور می‌شود و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

طبق پیش‌بینی این سازمان، روز چهارشنبه دریای خزر و بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود و از روز چهارشنبه تا جمعه دما در مناطق شمال‌غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و نوار شرقی کشور به‌طور محسوسی کاهش یافته و بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود، این کاهش در غرب کشور بین پنج تا ۱۰ درج پیش‌بینی می‌شود.

سازمان هواشناسی امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. حداکثر دما ۱۲ بالای صفر و حداقل دما چهار درجه بالای صفر خواهد بود و پیش‌بینی می‌شودفردا به دو درجه بالای صفر برسد.

در ۲۴ ساعت گذشته سردترین مراکز استان، همدان به سه درجه زیر صفر و شهرکرد و سنندج با دو درجه زیر صفر، همچنین گرم‌ترین مراکز استان، بندرعباس با ۲۵ درجه و بوشهر با ۲۴ درجه بالای صفر بود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی