تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فوتبال ایران روی ریتم تُند؛ سازش اجباری تا ۱۴۰۰

روز‌های سخت و پر از مشکل در انتظار فوتبال ایران است و دستکم در سه ماه آینده باید کمربند‌ها را برای مواجهه با هر مسئله و دردسری محکم کرد.

کد خبر: ۸۰۰۹۰
۱۵:۵۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۹
فوتبال ایران روی ریتم تُند؛ سازش اجباری تا ۱۴۰۰

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: دوشنبه عصر در شرایطی دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف دو تیم قلدر تراکتور و فولاد اهواز می‌روند که آبی‌ها یازدهمین بازی خود را انجام می‌دهند و با نفت آبادان از این نظر یکسان می‌شوند، اما پرسپولیس همچنان دو بازی از سایر تیم‌های لیگ عقب است و دقیقا مشخص نیست چه زمانی همه تیم‌های لیگ برتر با هم برابر خواهد شد. مشخصا بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به دوران اوج کرونا و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در پاییز دیر آغاز شد و توقف‌های متناوب کار را برای برنامه ریزان لیگ سخت کرده است.

لیگ برتر تازه به هفته یازدهم رسیده و به عبارتی ۱۹ هفته دیگر از این مسابقات باقی مانده در حالی که به نظر می‌آید در دو ماهه باقی مانده از زمستان سال ۹۹ ممکن است باز هم در شرایط غیرمترقبه بازی‌ها ممکن است به تعویق بیافتند و هفته پایانی لیگ برتر دیرتر از راه برسد.

بر اساس اعلام برخی رسانه‌های عربی، دور جدید لیگ قهرمانان آسیا از فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و در عین حال بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز تیم ملی در مسابقات ورودی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا آتی نیز در آغاز سال آینده انجام خواهد شد. در چنین شرایطی به نظر می‌آید وضعیت سختی برای تیم‌های لیگ برتر پیش خواهد آمد و فشردگی مسابقات لیگ برتر اجتناب‌ناپذیر است.

بسیار بعید است که تا نیمه‌های بهار آینده، فوتبال ایران بتواند از تماشاگران پرشور خود در ورزشگاه‌ها پذیرایی کند و وضعیت بیماری کرونا با توجه به کمبود یا فقدان واکسن تا آن موقع، همچنان در موقعیت شیوع باقی خواهد ماند. این اتفاق طبیعتا وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها را نیز همچنان ضعیف خواهد کرد و تنگنا‌های مالی نیز بر فوتبال باشگاهی ایران تاثیر منفی خواهد داشت. با توجه به این شرایط باید گفت که روز‌های سخت و پر از مشکل در انتظار فوتبال ایران است و دستکم در سه ماه آینده باید کمربند‌ها را برای مواجهه با هر مسئله و دردسری محکم کرد.

شاید به خاطر همین موضوع است که دو تیم استقلال و پرسپولیس بعد از دربی ۹۴ به فکر افتادند فعلا رفتار‌های دفعی و جنجال‌آفرینی‌های معمول را کمتر کنند و به هر ترتیب کنار هم کار کنند. استقلال و پرسپولیس هر دو همچنان گرفتار بدهی‌های بزرگی هستند که چاره‌ای جز بازپرداخت آن‌ها نیست و به این ترتیب می‌توان گفت که تغییر و تحول در کادر فنی یا مدیریت این دو باشگاه در دو ماه آینده یعنی زمستان ۹۹ بسیار بعید خواهد بود و دو تیم با همین شرایط باید بسازند.

در پرسپولیس یحیی گل‌محمدی که گفته بود باید رسول‌پناه ظرف ۴۸ از هیات مدیره برود، حال لحنی آشتی‌جویانه در پیش گرفته و در باشگاه استقلال نیز تنش‌های مربوط به بازی دربی کاهش پیدا کرده است. با توجه به حجم بدهی‌های دو باشگاه، به نظر می‌آید طرفین متخاصم، گریزی جز ادامه شرایط موجود و سازگاری افراد با هم را ندارند. در عین حال از فرصت کاری مدیران فعلی وزارت ورزش نیز بیش از چند ماه نمانده و به نظر می‌آید وزیر و اعوان و انصارش نیز دیگر تمایلی به تغییر و تحولات مدیریتی به صورت هیجانی را نخواهند داشت.



       
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی