تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی ضمن اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

کد خبر: ۸۰۰۸۳
۱۴:۳۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

 

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه ۲۵ دی ماه تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۹ دی ماه در محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان، مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در این مسیر‌ها مجاز است.


وی ادامه داد: همچنین در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس همچنان ممنوع است و تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ صبح روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ صبح روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزاد راه تهران- شمال به صورت یک طرقه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا افزود: در محور هراز نیز تردد تمام تریلر‌ها ممنوع است و تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۶ دی ماه از ساعت ۶ صبح تا روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۷ و ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد ممنوع اعلام شده است.

سرهنگ شیرانی افزود: تردد تمام وسائل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه و یکشنبه در تاریخ ۲۶ و ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد تمام وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه و شنبه ۲۶ و ۲۸ دی ماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه است. اجرای این محدودیت‌ها با توجه به افزایش حجم تردد در محور‌ها است و چنانچه وضعیت ترافیکی عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

به گفته وی تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز شنبه ۲۶ و ۲۸ از مسیر شمال به جنوب محور در تهران- فیروزکوه - قائمشهر و سمنان- قائم شهر ممنوع است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی