تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شناسایی ۸۸ مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۸ مورد مثبت سرپایی و ۶ مورد مثبت بستری کرونا در استان زنجان به ثبت رسیده است.

کد خبر: ۸۰۰۷۴
۱۳:۵۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

شناسایی ۸۸ مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان

 

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان، کرونا همچنان در کمین رعایت‌کنندگان پروتکل‌های بهداشتی، فاصله اجتماعی بوده و مبارزه با این ویروس منحوس ادامه دارد.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (۲۷ دی‌ماه) ۱۴۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند. طی ۲۴ ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان‌های استان زنجان ۶ مورد بود. از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۶۹۰ مورد مثبت بستری بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ۸۸ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۶ هزار و ۵۷۱ مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه در روز گذشته، دو مورد مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده است. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان نیز به ۱۱۱۶ نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص یافته ۵۵۲۴ مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۴۳ هزار و ۲۶۸ مورد بوده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی