شهردار  منطقه ۱۲ در جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ تأکید کرد:

علی‌محمد سعادتی در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد منطقه از طریق سامانه نظارت همگان سازمان بازرسی (۱۸۸۸) تأکید کرد: این سامانه هوشیاری را به سازمان تزریق می‌کند.

کد خبر: ۸۰۰۶۴
۱۲:۲۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

تیتر امروز

دیدار نیوز: علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه به همراه معاونان و مدیران ارشد شهری در جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار و مدیران ارشد شهری از طریق سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی (۱۸۸۸) حاضر شد و به تماس‌های تلفنی شهروندان پاسخ داد.
 
در این جلسه سعادتی ضمن قدردانی از مجموعه همکاری‌ها و پیگیری‌ها میان مجموعه سازمان بازرسی و کارکنان مرکز اطلاع‌رسانی ۱۸۸۸ شهرداری در پاسخ‌گویی و پیگیری درخواست‌های مردمی، بر اهمیت وجود سامانه ۱۸۸۸ در اعتمادسازی تأکید کرد و گفت: باید توجه داشت وجود این سامانه، تأثیری دوسویه در اداره امور شهری دارد؛ هم فضایی برای گفت‌وگوی مستقیم شهروندان با مدیران ارشد شهری و بیان مشکلاتشان به وجود می‌آید که به‌یقین در کسب اعتماد و رضایتمندی بین شهروندان نسبت به مدیران شهری مؤثر است و هم بدنه مدیریت شهری با علم به اینکه جزبه‌جز فعالیت‌ها و اقداماتشان را مردم رصد می‌کنند، می‌کوشند هوشیارانه‌تر و با دقت بیشتری در این حیطه عمل کنند.

وی این فرایند را در تزریق هوشیاری به سازمان مؤثر دانست و ادامه داد: در نهایت محصول این سیستم، افزایش مشارکت است؛ چراکه وقتی ما هوشیارانه‌تر عمل کنیم و آن‌ها اعتماد بیشتری پیدا کنند، امور شهری با ضریب مشارکت و تفاهم بالاتری پیش می‌رود.

شهردار قلب طهران در پایان با تأکید بر اینکه شهر بدون کار مشارکتی با مردم عملاً اداره نمی‌شود، بیان کرد: این به آن معناست که اگر هم در کاری موفقیتی حاصل می‌شود، به‌طور قطع با مشارکت مردم بوده و اگر واقعاً اسم خود را مدیر شهری می‌گذاریم و شعارمان «تهران؛ شهری برای همه» است، باید مسؤولان مستقیم شهر و ساکنان و شهروندان آن به دنبال ایجاد این مشارکت باشند.

طبق گزارش سامانه ۱۸۸۸ در منطقه ۱۲، پیام‌های ارجاعی به منطقه در ۹ ماهه نخست سال ۹۹، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸ درصد افزایش داشته و میزان رسیدگی به پیام‌ها به لحاظ کمی ۹۰ درصد و به لحاظ کیفی ۹۳ درصد برآورد شده است. میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌ها در منطقه ۱۲، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که روند کاهشی داشته است و در زمان کمتری به درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.
 
منبع: روابط عمومی منطقه 12 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: