تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

هیل: ترامپ روز مراسم تحلیف بایدن واشنگتن را ترک می‌کند

به نوشته پایگاه خبری «هیل»، یکی از مقامات کاخ سفید روز جمعه تأیید کرد که انتظار می‌رود ترامپ روز چهارشنبه پیش از آغاز مراسم تحلیف بایدن، دفتر خود را ترک می‌کند. ترامپ اعلام کرده در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد و برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند که مستقیماً به «مارا لاگو» عمارت شخصی خود در ایالت فلوریدا می‌رود.

کد خبر: ۸۰۰۳۹
۲۳:۳۳ - ۲۶ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نوشته پایگاه خبری «هیل»، یکی از مقامات کاخ سفید روز جمعه تأیید کرد که انتظار می‌رود ترامپ روز چهارشنبه پیش از آغاز مراسم تحلیف بایدن، دفتر خود را ترک می‌کند.

ترامپ اعلام کرده در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهد کرد و برخی رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند که مستقیماً به «مارا لاگو» عمارت شخصی خود در ایالت فلوریدا می‌رود.

با این حال خبرگزاری «رویترز» نوشته، ترامپ صبح چهارشنبه به یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در مریلند سفر می‌کند تا در یک مراسم نظامی حضور یابد.

روز گذشته، تصاویری از ترک کاخ سفید توسط «پیتر ناوارو» مشاور اقتصادی کاخ سفید منتشر شد. ناوارو حین خروج از کاخ سفید تابلوی عکسی از دیدار تیم ترامپ و «شی جین‌پینگ» رئیس جمهور چین را در دست داشت.

در این تصاویر، همسر «مارک میدوز» رئیس کارکنان کاخ سفید نیز دیده می‌شود که وسایل شخصی او از جمله یک قرقاول خشک شده را در دست داشته و در حال خروج از این ساختمان است.

از دیگر اشیای جالبی که حین خارج شدن از کاخ سفید مشاهده شده، می‌توان به یک سردیس «آبراهام لینکلن» اشاره کرد که قرار است به موزه منتقل شود.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی