تیتر امروز

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!
«دیدارنیوز» در‌ گفت‌وگو با «مصیب نعیمی» بررسی می‌کند:

«استقلال فلسطین»؛ خیلی دور خیلی نزدیک!

یک دیپلمات درگفت‌وگو با دیدار معتقد است شاید زمان استقلال کشور فلسطین مشخص نباشد ولی روند آن سرعت بیشتری گرفته است.

الکلاسیکو نه، جدال جدایی طلبان باسک و کاتالان در سوپرکاپ

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا: اتلتیکو بیلبائو موفق شد با نتیجه ۲ -۱ از سد رئال مادرید بگذرد و حریف بارسلونا در بازی سوپرکاپ اسپانیا شود.

کد خبر: ۸۰۰۰۷
۰۱:۴۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۹
الکلاسیکو نه، جدال جدایی طلبان باسک و کاتالان در سوپرکاپ
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: در شب دوم مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، رئال مادرید به دیدار اتلتیکو بیلبائو رفت و در حالی که همه فوتبالدوستان اروپا و جهان منتظر انجام یک الکلاسیکو دیگر بودند، رئال مادرید برابر حریفی از ایالت باسک مغلوب شد و فرصت انجام بازی میان رئال مادرید و بارسلونا از دست رفت.

اتلتیکو بیلبائو بازی را بسیار خوب اداره کرد و موفق شد در همان نیمه اول توسط لوئیز گارسیا دو بار با دو اشتباه مهلک لوکاس واسکز به گل برتری برسد و کار را در نیمه اول تمام کند. در نیمه دوم رئال مادرید با حملات پی در پی خود به دنبال ایجاد روزنه و پیدا کردن چارچوب دروازه بیلبائو بود که دو بار توسط مارکو آسنسیو تیر دروازه قرمز و سفید پوشان ایالت باسک را به لرزه دربیاورد. اما در نهایت کریم بنزما در نهایت فرصت طلبی موفق شد تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کند و شاگردان مارسلینو با نتیجه ۲- ۱ از سد شاگردان زیدان رد شده و راهی دیدار فینال و به مصاف بارسلونا خواهند رفت.

نکته جالب در فوتبال اسپانیا این است که دو تیم فینالیست جام حذفی فصل گذشته اسپانیا، یعنی رئال سوسیه‌داد و اتلتیکو بیلبائو هنوز در فینال کوپا دل ری به مصاف هم نرفته‌اند و همچنان تکلیف قهرمان جام حذفی مشخص نشده است.   
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی