تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اخراج رسول‌پناه و نوازش دیاباته، کلید بازگشت آرامش؟

دو باشگاه پرطرفدار پایتخت امروز هم دستخوش ماجراهای تازه‌ای بودند که همچنان حاشیه‌ها را کنار این دو تیم بالا برده است.

کد خبر: ۷۹۹۳۸
۱۵:۵۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۹
اخراج رسول‌پناه و نوازش دیاباته، کلید بازگشت آرامش؟

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: داربی نود و چهارم تهران نیز دو تیم پرطمطراق استقلال و پرسپولیس را از جنجال و حاشیه‌های آزاردهنده بی‌نصیب نگذاشت. از فردا صبح بازی یعنی سه‌شنبه دودآلود، دوباره اختلافات و مجادله‌های درون باشگاه سر باز کرد و تیتر رسانه‌ها شد. البته رسانه‌های هواداری یا منتسب به دو باشگاه در کنار پیگیری ماجرا‌های خود گاهی به شکل زیرپوستی گاهی اردوگاه حریف را نیز مورد عنایت قرار دادند.

مثلا با اینکه در برخی از رسانه‌های مجازی شایع شده بود که عبدیان عضو هیات مدیره استقلال بین دو نیمه دربی به رختکن آبی‌ها رفته و داد و قال کرده، اما ظاهرا این خبر صحت نداشته و حتی برخی از دست‌اندرکاران استقلال این ماجرا را ساخته و پرداخته رسانه‌های سرخ عنوان کردند. همانطور که به نظر می‌آمد انتشار شایعه مربوط به کنار گذاشتن افشین پیروانی و جایگزینی بهنام ابوالقاسم‌پور به جای او نیز شیطنتی مشابه از سوی رسانه‌های هوادار آبی باشد!

با این اوصاف اخبار واقعی پیرامون دو باشگاه که خوشایند به حساب نمی‌آیند هم کم نیستند. امروز هجوم تعدادی از هواداران پرسپولیس به ساختمان این باشگاه، برای ساعتی فضای محیط بیرونی و کوچه‌های اطراف را متشنج کرد. این تعداد از هواداران که خواستار اخراج مهدی رسول‌پناه از ریاست هیات مدیره باشگاه بودند، ظاهرا تحت تاثیر انتقاداتی که یحیی گل‌محمدی از مدیرعامل سابق کرده بود قرار داشتند. گرچه این اتفاق در فاصله زیادی با اردوی تمرینی پرسپولیس رخ داد، اما به هر حال تاثیر خود را بر مدیریت این تیم گذاشت.
 
اخراج رسول‌پناه و نوازش دیاباته، کلید بازگشت آرامش؟

در باشگاه استقلال اگرچه خبری از تجمع هواداران نبود، اما مدیران این تیم نیز گرفتار آرام کردن فضا بودند. امروز وریا غفوری کاپیتان استقلال که به رک‌گویی و صراحت زبان مشهور است به دفتر مدیرعامل باشگاه یا احتمالا کمیته انضباطی فراخوانده شد تا در مورد اظهاراتش درباره پول نگرفتن بازیکنان، توضیح دهد. علاوه بر کاپیتان، مهاجم بلندقامت و آفریقایی تیم یعنی شیخ دیاباته نیز به باشگاه دعوت شد تا در فضایی گل و بلبل و کاملا متفاوت نسبت به وریا غفوری، با مدیرعامل دیداری صمیمانه داشته باشد.

در روز‌های اخیر صحبت‌هایی مبنی بر رفتار نامناسب محمود فکری با بازیکنان خارجی تیم یعنی میلیچ و دیاباته منتشر شد و اینکه کادر فنی استقلال به این دو بازیکن کم‌محلی می‌کنند. بعد از آنکه میلیچ در یک غافلگیری ایران را ترک کرد و به کرواسی رفت، مدیران استقلال سعی کردند با دعوت از دیاباته و برخورد عاطفی با او، مانع از ایجاد انگیزه مشابه برای او شوند. البته شنیده شد که اساسا خبر بی‌توجهی فکری به دیاباته و میلیچ نیز از سوی مدیران باشگاه، نادرست و تخیلی عنوان شده است. به هر حال برخی از مقامات باشگاه نیز عنوان کرده‌اند که اتفاقا فکری در حاشیه تمرینات اخیر تیم گفته که ایکاش مثل دیاباته از نظر اخلاق و رفتار حرفه‌ای بازیکنان بیشتری در تیم استقلال حضور می‌داشتند!
 
اخراج رسول‌پناه و نوازش دیاباته، کلید بازگشت آرامش؟

مسئله بعدی در استقلال نیز موضوع پرداخت‌های نامتوازن پول به بازیکنان است. در حالی که هروویه میلیچ به خاطر دریافت نکردن به موقع پول ایران را ترک کرد، برخی از بازیکنان استقلال خصوصا آن‌هایی که در هفته‌های اخیر اعتراض بلندتری نسبت به دریافت نکردن مطالباتشان از باشگاه سر داده بودند ظاهرا تا حدود ۳۰ درصد قراردادشان پول گرفته‌اند و این موضوع موجب چنددستگی در تیم شده است. از دیگر سو شنیده شده که یکی از عناصر باشگاه که شخصا برای برخی از بازیکنان چک کشیده و به نوعی اسپانسر تیم در پرداخت‌ها بوده، چند روزی است که دچار بی‌پولی شده و به همین خاطر وعده‌های باشگاه مبنی بر پرداخت بخشی از مطالبات نیز محقق نشده است.

خلاصه اینکه درگیری‌ها در استقلال سر پول است و در پرسپولیس نیز قدرتنمایی در دو جناح باعث به هم ریختن آرامش حاکم بر دو تیم دستکم در ۱۰ روز منتهی به دربی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی