تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلو بورس: بازار بورس همچنان قرمز است

کد خبر: ۷۹۹۲۱
۱۳:۱۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۹

تابلو بورس: بازار بورس همچنان قرمز است

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: چهارشنبه ۲۴ دی همانند روزهای هفته جاری اکثر نماد‌های بورسی قرمز بودند. امروز شاخص کل با ۳۰۸۴۱ واحد ریزش به عدد ۱ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۸۸۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با ۸۴۰۶ واحد منفی به ۴۵۴ هزار و ۷۸۶ واحد رسید.


در بازار بورس نماد‌های فارس، فملی، فولاد، وبملت، شپنا و جم بیشترین تأثیر منفی را بر بازار از خود به جای گذاشتند و این در حالی است که شستا برخلاف روز‌های گذشته با ۱۴۴۶ واحد مثبت بیشترین سود را به سهامداران خود داد.


نماد‌های شستا، خودرو، ثبهساز، شپنا، خساپا، ولپارس و فملی پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورسی بودند و بیشترین توجه‌ها را به خود جلب کردند.


در بازار فرابورس نماد‌های آریا، کگهر، غصینو، زاگرس، شگویا و هرمز بیشترین تأثیر منفی را داشتند و نماد وسپهر در این روز سبز بود.


نماد‌های وسپهر، چخزر، سپیدار، بپیوند، بگیلان، آریا و شاروم در فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


به طور کلی به نظر می‌رسد چند وقتی است که پول از نماد‌های بزرگ و شاخص ساز به سوی نماد‌های کوچک تغییر مسیر داده است. زمانی که بازار بورس با ریزش شدیدی مواجه بود بسیاری از کارشناسان معتقد بودند اگر به جای حمایت از چند نماد شاخص ساز از نماد‌های کوچک حمایت شود بازار راه خود را پیدا می‌کند و در نهایت بازار مثبت خواهد شد، اما روز‌های اخیر نشان داده تا نماد‌های شاخص ساز سبز نشوند کلیت بازار منفی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی