تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

پلوسی تیم استیضاح ترامپ را معرفی کرد

در شرایطی که مجلس نمایندگان آمریکا امروز (چهارشنبه) برای رای‌گیری درباره استیضاح دونالد ترامپ به اتهام تحریک آشوب در کنگره آماده می‌شود، نانسی پلوسی ۹ دموکرات را به عنوان مسئولان روند استیضاح معرفی کرد.

کد خبر: ۷۹۹۰۲
۱۱:۰۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه خبری هیل،  مسئولان روند استیضاح، پرونده مجلس نمایندگان را در کمیسیون قضایی سنا مطرح می‌کنند. پلوسی مشخص نکرد که مفاد استیضاح چه زمانی به سنا ارسال خواهد شد.

جمی راسکین، استاد سابق حقوق قانون اساسی به عنوان مدیر اصلی استیضاح تعیین شد. دیگر نمایندگان دموکرات شامل دیانا دیجت (کلورادو)، دیوید سیسیلین (رودآیلند)، خواکین کاسترو (تگزاس)، اریک اسوالول (کالیفرنیا)، تد لیو (کالیفرنیا)، جو نگوس (کلورادو)، مادلین دین (پنسیلوانیا) و دل استیسی پلاسکت (ویرجین آیلند) هستند.

نانسی پلوسی در بیانیه‌ای گفت: این وظیفه در چارچوب قانون اساسی و وظایف میهنی بر دوش آنهاست تا پرونده استیضاح و برکناری این رئیس جمهوری را ارائه دهند. آنها این کار را با عشق فراوان به کشور، عزم راسخ برای محافظت از دموکراسی و وفاداری به سوگندمان به قانون اساسی انجام می‌دهند.

مجلس نمایندگان آمریکا امروز یک بند استیضاح را به رای می‌گذارد که تصریح می‌کند، ترامپ با تحریک جمعیت هوادارانش به تلاش برای کارشکنی در کار کنگره که در حال تایید پیروزی بایدن از طریق آرای آلکترال بود، یک حمله به دولت را به راه انداخت.

مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه‌شنبه قطعنامه‌ای را به تصویب رساند که خواستار استفاده از متمم بیست و پنجم قانون اساسی علیه ترامپ است. این فرایند نیازمند آن است که معاون رئیس جمهوری آمریکا و اکثریت کابینه ترامپ با برکناری فوری ترامپ از قدرت موافقت کنند.

با این حال، مایک پنس که ششم ژانویه از سوی برخی آشوب‌طلبان مورد انتقاد قرار گرفته و برخی هم خواستار اعدام او بابت امتناع از توقف شمارش آرای الکترال شدند، گفته است که تنها یک هفته مانده به پایان دوره ترامپ از متمم بیست و پنجم استفاده نخواهد کرد.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: نانسی پلوسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی