تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

اسامی قضات سلب صلاحیت شده معرفی شد + فیلم

سخنگوی قوه قضاییه گفت: از حجم بالای کار همکارانم خجالت می‌کشم که نمی‌توانیم کار ارزشمندی برایشان انجام دهیم، اما افرادی هم هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آن‌ها می‌شود معرفی خواهیم کرد.

کد خبر: ۷۹۷۴
۱۵:۲۹ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سخنگوی قوه قضاییه گفت: از حجم بالای کار همکارانم خجالت می‌کشم که نمی‌توانیم کار ارزشمندی برایشان انجام دهیم، اما افرادی هم هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آن‌ها می‌شود معرفی خواهیم کرد.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای عصر امروز در صد و سی‌امین نشست خبری خود گفت: از حجم کار قضات و استرس آن‌ها خجالت می‌کشم، زیرا در روز‌های تعطیل رسمی هم مشغول کار هستند.

وی افزود:، اما در عین حال افرادی هم هستند که دچار فساد می‌شوند و افرادی که سلب صلاحیت از آن‌ها می‌شود معرفی خواهیم کرد و یکی دو نفر حکم آن‌ها قطعی شده، اما عکس‌ها را ندارم.

وی گفت: رئیس شعبه دادگاه کیفری اصفهان محمود سعادت فرزند حسینعلی به اتهام فساد اخلاقی به سلب صلاحیت و انفصال دائم محکوم شد و ۲۲ مردادماه قطعی شد.

محسنی اژه‌ای گفت: مجید شکاری رئیس ۱۰۲۴ دادگاه کیفری دو تهران به اتهام اخذ رشوه محکوم به سلب صلاحیت قضایی شد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در قضاوت کفایت نمی‌کند تنها به سمت گناه نرویم باید تقوای بیشتری برای جایی که گناه را به طرف انسان هل می‌دهند وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: برخی از پرونده‌ها مطرح میشود، اما همه مردم کامل در جریان آن قرار نمی‌گیرند مثلا مردم فکر می‌کنند گرفتند و بردند و تمام شد.

محسنی اژه‌ای گفت:، اما زمانی که مه افرید خسروی دستگیر شد حدود ۲۹۰۰میلیارد بدهی داشت و کل این مال به بیت المال برگشت و ۶۲۵ میلیارد تومان هم جزای نقدی گرفته شد و افراد دیگری هم در این پرونده که ۱۰۱ مورد حکمشان قطعی شده بیش از ۴۰۰۰ میلیارد تومان از آن‌ها وصول شده و چند میلیارد هم جریمه شده اند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۳
غیر قابل انتشار : ۰
نادر تبریزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
0
باسلام
با عنایت به پرونده کلاسه شماره 9809984411600550 رییس دادگاه محترم شعبه 16 عمومی حقوقی ارومیه با بی اعتبار کردن قوانین زیر ،با وجود اعلام طی لوایح قصد حق کشی با ابزار کارشناس رسمی دادگستری که یک پرونده اینجانب را بدین شکل با خلاف واقع نوشتن کارشناسان حکم بر بی حقی اینجانب صادر نمودند که در تجدید نظر تحت رسیدگی می باشد و در این پرونده که اعتراض به تصمیم اداری افراز که کلا خلاف واقع نوشته شده است و افراز بدون توجه به بند 383 مجموعه بخشنامه های ثبتی و ماده 154 قانون ثبت اسناد تصمیم اداری افراز صادر شده است و رییس دادگاه هم با بی اعتبار کردن این قوانین نزذیک یک سال است به موضوع رسیدگی می کند
نادر تبریزی میرقلعه 09143454006
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۹
0
1
سلام. دین ما دین اسلام است دینی که ساسرش خوبی و نیکویی و بخشندگی است نه افراط و تفریط.ایا انسانی روی کره ی زمین و مسلمانی توی ایران وجود دارد که توی زندگی اش اشتباه نکرده باشد؟! هر کسی هست اسمش رو اعلام کند.قضات هم اشتباه می کنند اما ایا شرعی و انسانی است یک مسلمان را بخاطر یک اشتباه از کل زندگی محروم کنند؟! ایا بردن ابروی مسلمان که حرمتش از حرمت خانه ی خدا نیز بالاتر است جایز هست؟! اینکه اشتباهی از او سر زده مگر زن و فرزندانی ندارد؟! به او وکالت هم ندهند بچه هایش همسرش از چه راهی امرار معاش کنند؟! با چه درامدی زندگی کنند؟! بروند سر چهارراه سر گذر دنبال بنایی باشند؟! سوپری بزنند یا مسافرکشی کنند؟! یا...این چه تفکر نادرست و افراطی داعشی هست که یک مسلمان مثلا یک قاضی بخاطر یک اشتباه هم خودش هم فرزندانش هم همسرش و...همگی ابرویشان که رفته تحقیرها شده اند مورد تمسخر همه قرار گرفته اند و...بعد وکالت هم به اون قاضی ندهند؟! با این طرز تفکر افراطی گری داعشی بایستی کل مردم را از زندگی ساقط کرد چون همه اشتباه دارند و اشتباه می کنند.خواهشا اینقدر دنبال بدبخت کردن کارمندان و قضاتی که از کار بی کار شده اند نباشید که به حد کافی بدبختشان کرده اید.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی