تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

تابلوی بورس: شاخص کل، کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار را پس گرفت

کد خبر: ۷۹۷۰۷
۱۴:۰۹ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل، کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار را پس گرفت

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۰ هزار و ۸۲۲ واحد رشد بار دیگر کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار را پس گرفت و به عدد یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۸۴۳ واحد رشد به عدد ۴۶۶ هزار و ۶۵۳ واحد رسید. نماد‌های فولاد، شستا، وغدیر، فملی، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر مثبت و نماد فارس بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل گذاشتند. ولپارس، برکت، شتران، فملی، شپنا، خودرو و کاما از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۲۷ واحد افزایش به عدد ۱۹ هزار و ۷۵ واحد رسید. نماد‌های غصینو، هرمز، ذوب، صبا، مادیرا، شگویا و مارون بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. نماد‌های شاروم، زملارد، بپیوند، سپیدار، وسپهر، بگیلان و وپویا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


در بورس امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های سیستم، وسینا، سغرب، سصفها، تکشا، شنفت و وتوشه و بیشترین کاهش قیمت به نماد‌های ختراک، دانا، کماسه، غمهرا، چافست، دفارا و قثابت تعلق داشت. در فرابورس نیز نماد‌های مادیرا، زبینا، تملی و شتوکا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و نماد‌های دی، حآسا، گدنا، گکوثر و فرزین بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی