تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اظهارنظر جنجالی کمدین سرشناس علیه شبکه‌های اجتماعی

روان اتکینسون بازیگر «مستر بین» فرهنگ اظهارنظر در فضای مجازی را با رفتار مردم قرون وسطی که در خیابان‌ها راه می‌رفتند و دنبال یک نفر می‌گشتند تا بسوزانندش مقایسه کرد!

کد خبر: ۷۹۴۱۳
۱۲:۱۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ بازیگر بریتانیایی «مستر بین» در مصاحبه‌ای جدید گفت: مشکلی که با ارتباط آنلاین داریم این است که یک الگوریتم تصمیم می‌گیرد ما چه چیزی ببینیم. این امر به یک سطحی نگری منجر می‌شود و نگاهی دوقطبی به جامعه ایجاد می‌کند. انگار دنبال این هستیم که بگوییم تو با مایی یا علیه ما و اگر علیه ما نباشی لایق تحریم شدنی!

وی در ادامه بر ضرورت اینکه همه باید بتوانند حرفشان را بزنند تاکید کرد و افزود:، اما چیزی که امروز داریم نمونه دیجیتالی مردم قرون وسطی است که در خیابان‌ها می‌چرخیدند تا یک نفر را برای سوزاندن پیدا کنند.

این کمدین سرشناس گفت: برای کسی که قربانی این جماعت شود وضعیت ترسناکی است و همین موجب شده از آینده نگران باشم.

اتکینسون همچنین درباره نقش‌هایش صحبت کرد و درباره «مستر بین» که به عنوان یک پدیده کمدی جهانی شناخته می‌شود که مرز‌های زبانی را درنوردید و موجب ساخته شدن فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها و انیمیشن‌ها و حتی انتشار کتاب شد گفت: خیلی از ایفای این نقش لذت نمی‌برم. وزن مسئولیتی که باید برای این کار بگذارم خوشایند نیست. از نظرم خیلی پراسترس و طاقت‌فرساست و در انتظار پایان آن هستم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی