تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کلوپ بعد از شکست دیشب: یکی به من بگوید چرا پنالتی‌های منچستر بیشتر شده است؟

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تعداد پنالتی های اعلام شده برای منچستر یونایتد در دو فصل اخیر طعنه زد.

کد خبر: ۷۹۳۳۸
۱۰:۴۱ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - لیورپول شب گذشته از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس مهمان ساوتهمپتون بود و نهایتاً با یک گل از این تیم شکست خورد. با توجه به این باخت حالا جایگاه تیم یورگن کلوپ در صدر جدول به خطر افتاده و منچستر یونایتد می تواند با کسب یک امتیاز در بازی بعدی خود به رتبه اول صعود کند.
 
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی درباره شکست تیمش مقابل ساوتهمپتون گفت: " به ساوتهمپتون تبریک می گویم چرا که آن‌ها کاملاً شایسته این پیروزی بودند. شما نمی توانید در برابر چنین حریفی غافلگیر شوید اما فکر می کنم در این مسابقه چنین اتفاقی برای ما رخ داد. ما باید خیلی بهتر از اینها عمل می کردیم و فکر می‌کنم در اوایل بازی همانطور بازی کردیم که آنها می‌خواستند."
 
صحنه های مشکوک درون محوطه جریمه ساوتهمپتون: " فکر می کنم پنالتی کاملاً مشخصی روی سادیو مانه رخ داد. بلافاصله بعد از این اتفاق به سمت داور چهارم مسابقه رفتم و از او پرسیدم که آیا صحنه را مورد بررسی قرار داده یا خیر که گفت این کار را انجام داده و پنالتی نبوده است. آندره ماینر امشب اصلا کار درستی با سادیو مانه انجام نداد. من فکر می کنم که منچستریونایتد در عرض دو سال از پنج سال حضور من در این جا بیشتر به پنالتی رسیده است. مقصر این اتفاق من هستم؟ نمی‌دانم با این حال این یک بهانه گیری نیست.
 
تعداد پنالتی ها از ابتدای فصل ۱۹-۱۹ ۲۰۱۸:
منچستر یونایتد ۳۲
 لستر سیتی ۲۴
 منچستر سیتی ۱۸
لیورپول ۱۷

اگر کسی اعتقاد دارد که سادیو مانه درون محوطه جریمه شبیه‌سازی می کند باید بگویم که این یک جوک بزرگ است. از طرفی در صحنه اتفاق افتادن هند نیز فکر می‌کنم برای همه تیم ها اعلام پنالتی می شد."
 
دیدار مقابل استون ویلا؟ آخرین باری که در برابر آنها قرار گرفتیم شکست خوردیم. بنابراین باید کاملا مراقب شرایط باشیم تا این موضوع تکرار نشود. در مورد دیدار مقابل منچستریونایتد باید بگویم که فعلاً به آن فکر نمی کنم.
 
منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
تیرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
هر تیمی بیشتر حمله کنه و توپ رو تو محوطه هحده قدم حریف بیشتر بچرخونه بیشتر پنالتی میگیره
انتظار داری با بازی دفاعی و گل زدن تو ضد حملات پنالتیت به اندازه تیمهای هجومی باشه؟؟؟
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی