تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پنالتی لیورپول در شب سکوت کلوپ و VAR سوخت / لیورپول ۰ ساوتهمپتون ۱

کد خبر: ۷۹۳۱۷
۰۱:۵۵ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

پنالتی لیورپول در شب سکوت کلوب و VAR سوخت / لیورپول 0 ساوتهمپتون 1

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: در لیگ برتر انگلستان، لیورپول در هفته هفدهم میهمان ساوتهمپتون بود و در یک بازی پر حاشیه شکست خورد. ساوتهمپتون بازی را عالی شروع کرد و موفق شد در دومین دقیقه بازی توسط دنی اینگز مهاجم سال‌های پیش لیورپول دروازه آلیسون بکر را باز کند.  

قرمز‌های ورزشگاه سنت ماری به سرعت به دفاع رو آورند و سعی داشتند با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان لیورپول گل‌های برتری بیشتری بزنند. اما لیورپول که بعد از برد ۷ گله برابر کریستال پالاس دیگر رنگ برد را ندیده بود، سعی در جبران گل برآمد، اما دفاع سخت و جانانه شاگردان رالف هاسنتهول اجازه فرصت به شاگردان کلوپ را نداد.  

حواشی این بازی کم از خود بازی نداشت. لیورپول در سه صحنه بازی در نیمه اول شدیدا به داوری اعتراض داشتند که اعتراضشان به حق بود. بار اول گردن کشی بازیکن ساوتهمپتون درست برابر چشمان کمک داور اول روی محمد صلاح و انداختن او به زمین که حتی داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. در مرتبه دوم محمد صلاح توپ را به پای بازیکن حریف زد که به شکل واضحی داور اعلام ضربه کرنر نکرد و در صحنه سوم، فیرمینو در محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه زد که با برخورد با دستان بازیکن ساوتهمپتون اعلام پنالتی نشد.

پنالتی لیورپول در شب سکوت کلوب و VAR سوخت / لیورپول 0 ساوتهمپتون 1

در نیمه دوم باز هم لیورپول بر حملات خود افزود، اما دفاع لایه لایه تیم حریف کاملا قدرت حمله لیورپول را از پا انداخته بود. در ادامه بازهم داوری در چند صحنه به ضرر لیورپول سوت زد که در مهم‌ترین صحنه اصابت شوت محکم واینالدوم به شکل واضح به دستان مدافع خورد و راهی کرنر شد که داور در تصمیمی عجیب فقط اعلام ضربه کرنر کرد. در این صحنه، اما داوری ویدیویی که همه صحنه‌های داوری را به شکل دقیق بررسی می‌کند حتی این برخورد را خظا تشخیص نداد. نکته مهم این دیدار سکوت عجیب یورگن کلوپ در تمام طول مسابقه به تصمیمات پر حاشیه داور بود. در نهایت شاگردان کلوپ در هفته هفدهم لیگ برتر برابر حریف خود دومین شکست فصل خود را در بیرون از خانه متحمل شدند و در امتیاز ۳۳ باقی ماندند تا هواداران دو تیم شهر منچستر از باخت رقیب خوشحال و راضی باشند. حالا هر دو تیم شهر منچستر می‌توانند با پیروزی در بازی‌های خود لیورپول را به زیر بکشانند.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی