تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس سازمان هواپیمایی:هیچ مسافری از مبدا لندن را نمی‌پذیریم

رییس سازمان هواپیمایی ضمن اعلام لغو پرواز‌های ایران ایر و ترکیش ایرلاینز به انگلیس تا پایان ماه ژانویه، گفت: هیچ مسافری را از مبدا انگلیس نه با پرواز مستقیم و نه با پرواز کانکشن نمی‌پذیریم.

کد خبر: ۷۹۲۷۱
۱۴:۱۱ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

رییس سازمان هواپیمایی:هیچ مسافری از مبدا لندن را نمی‌پذیریم

 

دیدارنیوز ـ «تورج دهقانی زنگنه» روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت پرواز‌های مستقیم و کانکشن (غیر مستقیم) به انگلیس، گفت:به تمام شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و همینطور آژانس‌های هواپیمایی اعلام کرده ایم که نباید هیچ مسافری از مبدا لندن را وارد تهران کنند.

وی ادامه داد: اگر شرکت هواپیمایی و یا آژانسی مبادرت به فروش بلیت لندن و یا انتقال مسافر از مبدا انگلیس به ایران داشته باشد حتما با آن برخورد خواهد شد.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی کشور در نهایت در صورت ورود مسافری از انگلیس به کشور حتما قرنطینه خواهد شد و لغو مجوز پرواز ایرلاین خاطی نیز صادر خواهد شد.

کاپیتان زنگنه با بیان اینکه پرواز‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به لندن تا پایان دی‌ماه لغو شده است، گفت: در صورتی که وزارت بهداشت و درمان شرایط را بحرانی بداند دوباره لغو پرواز‌ها تمدید می‌شود.
 

زنگنه درباره کنترل ورود مسافر از انگلیس با پرواز‌های کانکش نیز گفت: شرکت ترکیش ایرلاینز پرواز‌های خود به انگلیس را تا پایان ماه ژانویه لغو کرده است، بنابراین درحال حاضر نه ایران ایر و نه ترکیش ایرلاینز هیچ پروازی به لندن ندارند. به شرکت هواپیمایی قطری و امارات هم اعلام کردیم هیچ مسافری را از انگلیس وارد ایران نکنند.

به گفته رییس سازمان هواپیمایی یکی از راه‌های شناسایی مسافران انگلیسی در پرواز‌های کانکشن تست pcr آن‌ها و راه شناسایی بعدی هم گذرنامه آن‌ها است.

از ابتدای دی ماه و با شیوع ویروس جهش یافته کرونا در انگلستان، ایران پرواز‌های خود را در راستای حفظ سلامت مردم با این کشور محدود کرد و بر اساس درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا پرواز‌های انگلستان تا نیمه دی ماه ممنوع شد.

با توجه به اینکه امروز آخرین روز از تاریخ اعلام شده محدودیت بود رییس سازمان هواپیمایی از تمدید محدودیت‌ها و برخورد با شرکت‌های هواپیمایی خاطی خبر داد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی