تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند

در لیگ‌های برتر اروپایی، منچسترسیتی، آتالانتا، ناپولی، میلان، اینتر، بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و بارسلونا برابر رقبای خود پیروز شدند.

کد خبر: ۷۹۲۳۸
۲۲:۵۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: با آغاز سه روز از سال نو میلادی، تیم‌های مطرح اروپایی امروز به دیدار رقبای خود رفتند که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: سیتی در یک نیمه پیروز شد لمپارد نزدیک درب خروج
در هفته هفدهم لیگ برتر انگلستان، دو تیم متمول انگلستان یعنی منچسترسیتی و چلسی به مصاف هم رفتند و درنهایت تیم سیتی موفق شد در دیداری جذاب با سه گل از سد حریف لندنی‌اش بگذرد. شاگردان گواردیولا ابتدا در دقیقه ۱۸ توسط ایلگای گندوغان روی پاس هنرمندانه دی بروین با عبور از سیلوا مدافع تیم چلسی و ضربه‌ای به گوشه دروازه گل اول را بزند. در ادامه دو دقیقه بعد سیتی‌زن‌ها در یک ضد حمله برق آسا موفق شدند با ضربه‌ای دقیق به  زاویه موافق توسط فیل فودن به گل دوم برسند. در ادامه چلسی برای جبران گل خورده پیش آمد، اما در ایجاد موقعیت کاملا خنثی بود. در یک ضربه کاشته در زمین سیتی توپ به دی بروین رسید او با سر توپ را به زمین چلسی انداخت و در ادامه استرلینگ یک نیمه کامل درموقعیت تک به تک بود که با تعلل و برگشت مدافعان او شوت به سمت دروازه زد که توپ دربرخورد با تیر دروازه به دی بروین رسیده و با ضربه‌ای دقیق گل سوم را به ثمر رساند. سیتی در نیمه دوم کاملا بازی را کنترل کرد و چلسی در این بازی کاملا بی اثر بود و در نهایت هادسون اودی موفق شد در آخرین دقیقه بازی یکی از گل‌ها را جبران کند. در نهایت سیتی با ۲۹ امتیاز به رده پنجم رسید و چلسی هم به رده هشتم سقوط کرد.
 
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند

اسپانیا: سوارز مامور قهرمانی اتلتیکو مادرید
در لالیگا اسپانیا اتلتیکو مادرید تیم صدرنشین در خانه حریف به مصاف دپورتیو آلاوز رفت و در نهایت موفق شد با گل‌های لوئیز سوارز و فرناندو یورنته از سد حریف خود بگذرد و در حالی که دو بازی کمتر دارد با سه امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید در صدر جدول جا خوش کند.
 
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند
 
برد ناپلئونی بارسلونا در چمن مصنوعی
در ادامه رقابت‌های لالیگا، بارسلونا در زمین هوئسکا که چمن مصنوعی داشت به مصاف حریف خود رفت و به زحمت موفق شد با پاس گل لیونل مسی به دهانه دروازه و جاگیری مناسب فرانک دی یانگ با نتیجه ۱-۰ پیروز شود تا سال ۲۰۲۱ را با حداقل اختلاف و گل آغاز کند. بارسلونا در ادامه بازی توپ و میدان را در اختیار داشت، اما توان کافی برای زدن گل‌های بیشتر را نداشت و در نهایت موفق شد با کسب این سه امتیاز ۲۸ امتیازی شده و با یک بازی کمتر نسبت به ویارئال در رده چهارم قرار بگیرد. اختلاف آبی اناری‌ها با تیم صدر جدول اتلتیکو مادرید ۱۰ امتیاز باقی ماند.
 
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند

آلمان: کامبک یک نیمه‌ای بایرن با درخشش د بست
در بوندس لیگا آلمان، بایرن مونیخ در دیداری پر گل موفق شد در خانه در حالی که با دو گل از حریف خود عقب بود، در نیمه دوم با درخشش روبرت لواندوفسکی با نتیچه ۵ – ۲ از سد ماینتس بگذرد. ابتدا جاناتان میشل و هاک ماینتس را با دو گل از بهترین تیم اروپا در سال گذشته پیش بیاندازد. اما در نیمه دوم بایرن روی همیشگی خود را نشان داد و توانست با دو گل لواندوفسکی، سانه، کیمیش و نیکلاس زوله از سد حریف گذشته و به صدر جدول تکیه کند.
 
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند

ایتالیا: بزرگان ایتالیا سال جدید را پرگل شروع کردند
در هفته پانزدهم سری آ ایتالیا، تیم اینتر در ابتدا موفق شد با نتیجه عجیب ۶ – ۲ از سد کروتونه عبور کند تا نشان دهد انگیزه زیادی برای گرفتن عنوان قهرمانی در سری آ را دارد. لائوتارو مارتینز ۳ بارلوکاس مارونه به اشتباه، روملو لوکاکو و اشرف حکیمی گلزنان شاگردان کونته بودند. اینتر با این برد ۳۶ امتیازی شد و در یک امتیازی میلان در رده دوم قرار گرفت.
 
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند

آتالانتا هم دیگر تیم هجومی سری آ در دیداری پر گل با ۵ گل از سد ساسولو عبور کند. زاپاتا دوبار، پسینا، رابین گوسنس و لوئیز موریل گلزنان شاگردان گاسپرینی بودند. آتالانتا هم با این برد به رده ششم سری آ رسید.

ناپولی تیم قدیمی و پر ریشه شهر ناپل ایتالا موفق شد با دبل پیتر زیلنسکی، لورنزو اینسینه و هرویگ لوزانو موفق شد با ۴ گل در بیرون از خانه به پیروزی برسد و جایگاه خود را در رده چهارم تثبیت کند.

میلان تیم صدرنشین سری آ هم در بیرون از خانه در دیداری آسان برابر شاگردان اینزاگی توانست با دو گل فرانک کسیه و رافائل لیائو به پیروزی رسیده و با کسب سه امتیاز سخت خارج از خانه جایگاه خود را در رده نخست محکم کند.  
 
بزرگان اروپا سال نو میلادی را پرگل شروع کردند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی