تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش وزیر کشور به درخواست تعطیلی تهران: تهران الان هم تقریبا تعطیل است

وزیر کشور اظهار داشت: تهران الان هم تقریبا تعطیل است، مدارس تعطیل است، کارکنان با یک سوم توان در ادارات حضور دارند. معلوم نیست واقعا آلودگی هوا را تا کی خواهیم داشت، باید با کمترین هزینه شرایط را مدیریت کنیم.

کد خبر: ۷۹۲۰۶
۱۲:۴۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
واکنش وزیر کشور به درخواست تعطیلی تهران: تهران الان هم تقریبا تعطیل است
 
دیدارنیوز - عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص احتمالی تعطیلی شهر تهران به دلیل آلودگی هوا گفت: تهران الان هم تقریبا تعطیل هست، مدارس تعطیل است، کارکنان با یک سوم توان در ادارات حضور دارند. هیچ تصمیمی برای تعطیلی گرفته نشده است.

وی افزود: معلوم نیست واقعا این آلودگی را تا کی خواهیم داشت، باید با کمترین هزینه شرایط را مدیریت کنیم. تصمیم در این خصوص بر عده کارگروه هوای پاک است و باید پیشنهاد استانداری در مراکز مربوطه به خودش انجام شود.
 

کیفیت هوای تهران برای ششمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای همه گروه‌های جامعه قرار گرفته است. روز گذشته کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی (مبنی بر ادامه روند پایداری‌های جوی در پایتخت) آخرین تصمیم درباره کنترل موقت این شرایط با تعطیلی ادارات را گرفت اما بعد از گذشت 24 ساعت هنوز هیئت دولت تصمیم رسمی برای ارائه پاسخ به ضرب الاجل این کمیته را اعلام نکرده است.

همچنین بندپی استاندار تهران روز گذشته از پیشنهاد استانداری برای تعطیلی دو روزه تهران به هیئت دولت خبر داده و اعلام کرده بود تا ساعتی دیگر نتیجه آن اعلام می‌شود. اما با گذشت 16 ساعت از این اظهارنظر دولت هیچ تصمیمی در این زمینه نگرفته و اظهارات امروز وزیر کشور نشان می‌دهد دولت تمایلی برای تعطیلی پایتخت ندارد.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی