تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پلیس‌: ۱۹ هزار خودرو در مازندران مشمول جریمه محدودیت کرونا شدند

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: از ابتدای اجرای محدودیت‌های تردد کرونایی تاکنون 19 هزار خودرو در مازندران مشمول جریمه‌های کرونایی شدند وبیش از ۵۰ هزار خودرو از جاده‌های استان برگشت داده شدند .

کد خبر: ۷۹۱۹۱
۱۰:۴۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۹
پلیس‌: ۱۹ هزار خودرو در مازندران مشمول جریمه محدودیت کرونا شدند
 
دیدارنیوز - سرهنگ علیرضا قدمی گفت: از ابتدای اجرای محدودیت‌هایی تردد در شرایط کرونایی، بیش از ۵۰ هزار خودرو از جاده‌های استان برگشت داده شدند و بیش از ۱۹ هزار خودرو نیز جریمه شدند.

وی با اشاره جریمه ۵۰۰ هزارتا یک‌میلیون تومانی این خودرو‌ها از رانندگان خواست از سفر به مازندران خودداری کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران به عادی بودن تردد هم‌اکنون در جاده‌های مازندران اشاره کرد و افزود: وضعیت جوی نیز در محورهای کوهستانی عادی است و بارندگی نیز در جاده‌ها نداریم.
 

سرهنگ قدمی از ادامه اجرای طرح انسداد محور کندوان در این هفته خبر داد و گفت: به علت تعمیرات جاده، محور کندوان از امروز یکشنبه تا سه‌شنبه مسدود است و این انسداد تا اسفند امسال، هر هفته یکشنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ تکرار می‌شود.

بنا به اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا هم اکنون چهار شهر ساری، رامسر، سوادکوه جنوبی و آمل در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی