تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

از رونمایی لوگوی "مخفیگاه" تا چند خبر دیگر هنری

رونمایی از لوگوی "مخفیگاه" و خبر‌های از تولید تئاتری، چون «سهم زن» با بازی متین ستوده و فیلم سینمایی «قطع فوری» در آخرین روز‌های پیش تولید از جمله خبر‌های سینما و تئاتر است.

کد خبر: ۷۹۱۴۵
۱۸:۰۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ لوگوی فیلم «مخفیگاه» به کارگردانی بنیامین نادعلی و تهیه کنندگی هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی رونمایی و منتشر شد.

طبق گزارش رسیده، فیلمبرداری فیلم «مخفیگاه» از اواسط آذرماه آغاز شده همچنان در تهران ادامه دارد و به تازگی لوگوی این فیلم توسط امیر محمد حسنی طراحی و رونمایی شده است.

فیلم «مخفیگاه» اولین فیلم بلند بنیامین نادعلی در مقام کارگردان و یک فیلم اجتماعی است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: از وقتی یادمه دارم واسه زندگیم رکاب می‌زنم، ولی کم زمین نخوردم، تازه فهمیدم خوبه یه وقتایی زمین بخوری که بفهمی راه رو داری اشتباه میری...

امیررضا رنجبران، نهال دشتی، میلاد معیری، شایان فصیح زاده، امیر رئیسیان، سام دادخواه، روناک پوریادگار، مهدی امینی، حمید پری نژاد با حضور بهار قاسمی و... از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش آفرینی دارند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کنندگان: هاشم علی اکبری و یوسف نادعلی، مدیر فیلمبرداری:بنیامین نادعلی، بازنویسی فیلمنامه: بنیامین هفت لنگ، صدابردار:فرید پیرایش، طراح صحنه:آبتین برقی، طراح چهره پردازی:کوروش علیزاده، مدیرتولید:پروانه زبان فهم، دستیار و برنامه ریز:ارسلان ابراهیمی، دستیاردوم:حسین آقاکوچکی، منشی صحنه:رویا بابابیگی، جلوه‌های ویژه بصری:حمید بیات، انتخاب بازیگر:آیدا تبیانیان، سرپرست گروه بدلکاری:شایان بی آلایش، محمدعلی شهبازی مشاور رسانه:علی زادمهر.
 
از رونمایی لوگوی

متین ستوده بازیگر «سهم زن» شد
نمایش «سهم زن» با طراحی و کارگردانی محمد قنبری با بازی متین ستوده و سمیرا حسینی روی صحنه می‌رود.

محمد قنبری در تازه‌ترین اثر خود قصد دارد نمایش «سهم زن» نوشته والنتینکراسناگوروف با ترجمه ماندانا مجیدی را به صحنه ببرد.

متین ستوده و سمیرا حسینی پیش از این در نمایش "دراکولای سفید" همبازی بودند.

این دومین اثر از کراسناگوروف است که توسط این کارگردان روی صحنه می‌رود. سهم زن نمایشنامۀ کوتاهی است دربارۀ دو زن که به بیمارستان آمده‌اند تا با شوهرانشان ملاقات کنند، آن هم خارج از زمان ملاقات و به‌صورت پنهانی.

محمد قنبری پیش از از این نمایش «خانم گلاب» به نویسندگی محبوبه نورنقدی را در سال ١٣٩٧ در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برده بود که نمایشی کمدی - تاریخی است. وی مرداد ماه نیز «اتاق عروس» را در مهرگان روی صحنه برد. کارگردانی خوانش آثاری، چون اتاق ورونیکا، جرم داریم تا جرم، سلام مایکل به زندان من خوش آمدی، هیدام و... از دیگر آثار محمد قنبری است.

سالن اجرا و دیگر عوامل نمایش به زودی اعلام خواهد شد.

«قطع فوری» با شقایق فراهانی و علی انصاریان مقابل دوربین می‌رود
«قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی، به زودی پس از صدور پروانه ساخت جلوی دوربین می‌رود.

فیلم «قطع فوری» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مریم بحرالعلومی این روز‌ها مرحله پیش‌تولید را با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی سپری می‌کند تا پس از صدور پروانه ساخت، مقابل دوربین برود.

شقایق فراهانی، علی انصاریان، افسانه کمالی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی ساسان کریمی اولین گروه بازیگران این فیلم پربازیگر هستند که تاکنون حضورشان قطعی و تست گریم آن‌ها انجام شده است.

«قطع فوری» سومین فیلم بلند مریم بحرالعلومی پس از فیلم‌های «پاسیو» و «شهربانو» بشمار می‌رود.

فیلمنامه «قطع فوری» بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی در قالب اجتماعی به نگارش در آمده و روایتگر داستانی متفاوت در شبی پاییزی است که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند.

عواملی که تاکنون همکاری‌شان را با «قطع فوری» آغاز کرده‌اند عبارتند از:نویسندگان فیلمنامه: مریم بحرالعلومی و لیلا نیکزاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاقدوست، مجری طرح و جانشین تولید: علیرضا کیان‌ارثی، طراح چهره‌پردازی: مهدیه اعرابی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: کتایون درخشان وزیری، عکاس: علی یعقوبی، دستیار دوم کارگردان: محمد منتظمی، مشاور روانشناس: روشنک نراقی، طراح لوگو: امیر صومعه، گرافیست: غزل رنجبری، مشاور رسانه‌ای و تبلیغات: مریم قربانی‌نیا.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی