تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هشدار بهمن در ارتفاعات تهران / آخر این هفته به کوهستان نروید

فدراسیون کوهنوردی و کمیته هواشناسی کوهستان اعلام کرده که آخر همین هفته یعنی فردا و پس‌فردا نیز شرایطی شبیه به جمعه پیش دارد.

کد خبر: ۷۹۰۰۸
۱۴:۳۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۹
هشدار بهمن در ارتفاعات تهران / آخر این هفته به کوهستان نروید


دیدارنیوز ـ گروه ورزشی: هفته گذشته تصاویر دردناک و غیرمنتظره از تعدادی کوهنورد که در سرما و بهمن گرفتار شده بودند و متاسفانه حتی تعدادی از آن‌ها نیز جان خود را از دست دادند، به سراسر جهان مخابره شد و چند روزی نیز تحلیل‌ها و بررسی‌هایی در مورد چرایی و علل از دست رفتن این تعداد از هموطنان در رسانه‌ها منتشر شد.

درگذشت ۱۲ نفر از شهروندان تهران در ارتفاعات شمالی پایتخت البته بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود، اما دستکم باعث شد که توجه بسیاری از کوهنوردان چه آماتور و چه حرفه‌ای به این موضوع جلب شود که واقعا طبیعت به هنگام خشم با هیچ کس تعارف ندارد. این موضوع حتی برای کوهنوردان تفریحی یا گردشگران ارتفاعات نیز حالا تبدیل به یک ماجرای قابل پیگیری شده و وقتی پای جان آدم در میان باشد طبیعتا دقت نظر افراد بیشتر می‌شود.
 
هشدار بهمن در ارتفاعات تهران / آخر این هفته به کوهستان نروید

حالا هم فدراسیون کوهنوردی و کمیته هواشناسی کوهستان اعلام کرده که آخر همین هفته یعنی فردا و پس‌فردا نیز شرایطی شبیه به جمعه پیش دارد و به دلیل تابش آفتاب و سست شدن سطوح برفی در ارتفاعات، امکان حرکت و سقوط بهمن وجود دارد و شهروندان باید از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

لازم است علاقندان به کوهنوردی به این هشدار توجه کنند و سعی نکنند از راه‌های فرعی به سوی قله‌های مورد نظر خود حرکت کنند. در ضمن اعلام شده که تله‌کابین توچال نیز در دو روز آینده تعطیل است و به این ترتیب می‌توان گفت که راه آسان برای رسیدن به کوهپایه نیز بسته خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
0
0
حیف از این طبیعت که هر ساعت اراده کنی پای کوهی کشورهایی هستند که باید کلی هزینه کنند تا به طبیعت برسند به واسطه‌ی این طبیعت میتوان چقدر کار و تولید و درآمد به دست آورد. و سلامت جسمی وروانی را برای نسل جوان مملکت به ارمغان آورد و تفریحات سالم توأم با آموزش .مسیرهای سالم سرویسهای بهداشتی ، دستکم گرفتن دوتا راهنماه صبح های جمعه با یک حبه ذغال روی بیلبورد اطلاعیه بنویسند ،ساعت ده هم خدا حافظ بعد هم علی ماند حوضش،حرف زیاد وعمل هیچ
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی