تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس قوه قضاییه: کشور قادر است بر همه مشکلات فائق آید

رییس قوه قضاییه گفت: کشور با امکانات مادی و معنوی بسیار و نیروهای متراکم جوان، قادر است بر همه مشکلات فائق آید و راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم‌ها را با قدرت دنبال کند.

کد خبر: ۷۸۸۹۷
۲۲:۱۱ - ۰۸ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از قوه قضاییه، سید ابراهیم رئیسی در حاشیه نشست سران قوا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: مردم کشور ما در نهم دی ماه امتحان خوبی پس دادند و با لبیک به پیام مقتدای بصیر آفرین‌ ما و با حضور خود در صحنه، امنیت کشور را تضمین و از انقلاب اسلامی در مقابل تخریب گران صیانت کردند.

وی با بیان اینکه انتظار این مردم عزیز هماهنگی، همکاری و همراهی همه مسئولان است، گفت: امروز وحدت و انسجام بین قوا و تمام نهادهای حاکمیتی یک ضرورت و راهبرد اساسی است.

رییس قوه قضاییه با تاکید براینکه برای رفع مشکلات معیشتی مردم و موضوع کرونا باید با همکاری همه دستگاه‌ها اقدام کرد، افزود: یقین داریم که ما می‌توانیم و این ما می‌توانیم را از شهید قاسم سلیمانی و شهدا آموختیم.

رئیسی خاطرنشان کرد: کشور با امکانات مادی و معنوی بسیار و نیروهای متراکم جوان، قادر است بر همه مشکلات فائق آید و راهبرد اساسی خنثی سازی تحریم‌ها را با قدرت دنبال کند.

وی تصریح کرد: شهدا و مجاهدان این میدان و ابتکارات و خلاقیت‌ها در حوزه‌های مختلف نشان داده است که امکان فائق آمدن بر همه این مشکلات و خنثی سازی تحریم‌ها وجود دارد و این راهبرد را باید دنبال کرد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: باید همکاری بین سه قوه در جهت اجرای منویات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی  که راه را برای همه ما روشن کرده‌اند، وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز انسجام و وحدت قوا باید در جهت خواست و رضایت مردم، اعتماد آفرینی و اجرای منویات مقام معظم رهبری باشد.

رئیسی افزود: بودجه ۱۴۰۰ با همکاری دولت و مجلس دنبال خواهد شد و در مورد مسائلی که در جلسه مطرح شد نیز با همکاری‌ها و مساعدت‌ها تمام این مشکلات رفع خواهد شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی