تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور گفت: شناخت راه شهدا و ارتقای سطح آگاهی نسبت به سیره و روش آنان از ضروریات است و ما باید در هر شرایطی پاسدار خون شهدا باشیم.

کد خبر: ۷۸۸۶۹
۱۴:۴۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

اجرای طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور

 

دیدارنیوز ـ سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان‌های ویژه ناجا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) با دفاع جانانه از ولایت در شرایط سخت و ایستادگی تا مرز شهادت، الگویی ارزشمند برای مدافعان ولایت است و ما باید سیره و روش این بزرگوار را سرمشق قرار دهیم.

وی با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام "حاج قاسم سلیمانی"، گفت: شهید سلیمانی برنامه استکباری آمریکا را در منطقه برهم زد و هیمنه و قدرت پوشالی آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنان در منطقه را زیر سوال برد. در واقع این فرمانده مقتدر و توانمند نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه‌دهنده راه حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از ولایت بود که خالصانه و بی‌ادعا پا در میدان مبارزه‌ای گذاشت که به تبع آن جبهه‌ای به نام "جبهه مقاومت" در مقابل ستمگری‌ها و کشتار‌های بی‌رحمانه نظام استکباری به سرکردگی آمریکا و رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی تشکیل شد و شکست سنگینی را به آنان تحمیل کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: دشمن هر موقع احساس ضعف کند، ترور ناجوانمردانه را در دستور کار قرار می‌دهد و به همین جهت روزی که سردار سلیمانی پایان حکومت داعش را اعلام کرد در واقع روز مرگ آمریکایی‌ها و ایادی آنان در منطقه بود و این برای ما درسی است که اگر صبوری، مقاومت و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه داشته باشیم، حتما پیروز می‌شویم.
 

کرمی با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه سراسر کشور اظهارکرد: شناخت راه شهدا و ارتقای سطح آگاهی نسبت به سیره و روش شهدا از ضروریات است و ما باید در هر شرایطی پاسدار خون شهدا باشیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که دشمن همواره در پی توطئه افکنی و شیطنت است، باید همواره مراقب موج تهدیدات و تبلیغات منفی دشمنان باشیم و با آمادگی، بصیرت و دشمن شناسی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس کرمی در پایان خاطرنشان کرد: امروز یگان‌های ویژه به‌عنوان نیروی مدافع ولایت شناخته شده و این برای ما مایه افتخار و مباهات است و امیدواریم بتوانیم در خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی همواره موفق باشیم.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: یگان ویژه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی