تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هشدار افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و سه کلان‌شهر دیگر

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش شدت آلودگی هوا برای تهران، قم، اراک و البرز تا صبح روز چهارشنبه هشدار داد.

کد خبر: ۷۸۸۳۷
۱۰:۱۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

هشدار افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و سه کلان‌شهر دیگر

 

دیدارنیوز ـ «فریبا گودرزی» روز دوشنبه از تداوم و تشدید پایداری هوا از دوشنبه تا پیش از ظهر چهارشنبه خبر داد و گفت: غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در تهران، اراک، کرج و قم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: افزایش غلظت آلاینده ها، شرایط ناسالم برای تمامی گروه‌های سنی ایجاد می‌کند بنابراین کاهش تردد خودروها، کنترل فعالیت واحد‌های صنعتی، عدم تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها و اجتناب از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز توصیه می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات زاگرس جنوبی احتمال سقوط بهمن وجود دارد بنابراین از انجام فعالیت‌های کوهنوردی در ارتفاعات پرهیز شود.

به گفته گودرزی امروز در استان‌های سمنان، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، ارومیه، قم، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان، کردستان، خراسان جنوبی هوا صاف تا قسمتی ابری و وزش باد قابل پیش بینی است.
 

وی گفت: هوا در استان‌های کرمانشاه، ایلام، اصفهان، یزد، فارس، قسمتی ابری و گاهی با افزایش ابر و وزش باد همراه است وآسمان تهران صاف همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر افزایش ابر همراه خواهد بود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی