تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

شلیک توپچی‌ها به قلب شیر‌های لندن آرسنال ۳ – ۱ چلسی

در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلستان، تیم آرسنال موفق شد در دربی لندن چلسی را بعد از ۷ بازی نتیجه نگرفتن، شکست دهد.

کد خبر: ۷۸۷۴۹
۲۳:۲۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۹
شلیک توپچی‌ها به قلب شیر‌های لندن آرسنال ۳ – ۱ چلسی
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: لیگ برتر انگلستان در ایام کریسمس  باکسینگ دی به کار خود ادامه می‌دهد. با هم نتایج این هفته لیگ برتر را مرور می‌کنیم:

شیاطین سرخ در دره گرگ‌ها متوقف شدند
در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلستان، ظهر امروز تیم منچستریونایتد که حالا به روز‌های خوب خود بازگشته است، با لسترسیتی تیم شگفتی ساز این فصل بازی خود را انجام داد. اما این بازی جذاب در نهایت به تساوی رسید و هر دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. ابتدا منچستریونایتد روی پاس گل برنو فرناندز و گلزنی مارکوس رشفورد به گل اول رسید، اما هروی بارنس ۸ دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. شاگردان سولسشایر که به دنبال پیروزی و کم کردن فاصله امتیازی با رقیب دیرینه خود لیورپول بودند، بار دیگر موفق شدند این بار روی پاس ادینسون کاوانی و ضربه فرناندز به گل برتر برسند. یونایتد که در حال کسب سه امتیاز حساس بیرون از خانه در ورزشگاه کینگ پاور بود، اکسل تونازبه به اشتباه دروازه خودی را گشود تا آه یونایتد برای از دست دادن ۳ امتیاز حساس بیرون از خانه بلند شود. در نهایت بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی تمام شد و هر دو تیم در همان رتبه دوم و سوم باقی ماندند.
 
شلیک توپچی‌ها به قلب شیر‌های لندن آرسنال ۳ – ۱ چلسی

لندن ایز رد
در چارچوب هفته پانزدهم، ورزشگاه امارات لندن، میزبان دربی این شهر میان آرسنال و چلسی بود. آرسنال که این روز‌ها در بدترین شرایط خود قرار دارد و تا قبل از این بازی ۷ بازی گذشته خود را نبرده بود، به شدت به سه امتیاز حساس خانگی نیاز مبرم داشت. البته آرتتا مربی آرسنال دست به ترکیب عجیبی زد و تقریبا نیمی از بازیکنان مطرح خود مثل آبوامیانگ، ویلیان، پارتی، په په، سبایوس و داوید لوئیز بازی نداد. آرسنال بازی را به تیم چلسی سپرد و حالت دفاعی به خود گرفت تا بتواند از ضد حملات استفاده کند. چلسی در حمله ناکام وآرسنال هم بدون حضور بازیکنانی مثل آبوامیانگ و ویلیان ناتوان در حمله بود. در دقیقه ۳۳ بازی روی نفوذ تیرنی به محوطه جریمه آبی پوشان لندن، او توسز ریس جیمز سرنگون شد و مایک اولیور پنالتی را برای توپچی‌ها گرفت. لاکازت توپ را تبدیل به گل کرد و آرسنال از چلسی پیش افتاد. آرسنال بازی را همچنان به تیم چلسی واگذار کرده و بیشتر حالت دفاعی به خود گرفته بود. در ادامه آرسنال باز هم روی یکی از ضد حملات خود در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که گرانیت ژاکا با یک کاشته زیبا به راحتی دروازه ادوارد مندی را گشود تا میکل آرتتا با برد به رختکن برود.
 
شلیک توپچی‌ها به قلب شیر‌های لندن آرسنال ۳ – ۱ چلسی

در نیمه دوم چلسی بازی را در اختیار گرفت، اما حملات چلسی چندان ثمربخش نبود؛ و در ادامه باز آرسنال روی یک ضد حمله  و ضربه ساکا که بیشتر تمایل داشت سانتر ارسال کند با چاشنی شانس به تیر و بعد به تور دروازه بوسه زد تا آرسنال در این بازی با چاشنی شانس به پیروزی نزدیک شود. چلسی که بازی را باخته بود بر حملات خود افزود تا اندکی از طعم شکست بکاهد و تامی آبراهم سرانجام موفق شد در دقیقه ۸۵ یکی از گل‌های خورده را جواب دهد. چلسی امیدوار به جبران نتیجه شد و بعد از یک حمله دیگر موفق به کسب پنالتی در دقیقه ۸۸ شد که جورجینیو با بی دقتی و یک ضربه آرام پنالتی را به راحتی هدر داد تا چلسی علنا باخت را بپذیرد تا در نهایت چلسی ۳ -۱ برابر همشهری خود بازنده باشد. آرسنال با این برد ۱۷ امتیازی شد و تا رده چهاردهم بالا آمد و چلسی هم با این باخت در همان رده ششم جای گرفت.
 
عبور راحت سیتی از سد محکم نیوکاسل
در ادامه رقابت‌ها منچسترسیتی در خانه میزبان نیوکاسل بود و با توجه به عقب ماندگی این تیم از جدول رقابت‌ها و کورس صدرنشینی، به شدت به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت. البته نیوکاسل هم تیمی با قابلیت بازی تدافعی و جمع شدن هر یازده بازیکن در زمین خودی و در صدد استفاده از موقعیت‌ها در ضد حمله بود. اما منچسترسیتی با بازی روان خود سد تدافعی نیوکاسل را شکست و موفق شد در حرکت تیمی فوق العاده خود پاس چیپ دی بروین برای استرلینگ و عبور ا مدافعین و پاس در عرض برای گندوغان گل اول را به ثمر برساند. سیتی در ادامه موقعیت‌های زیادی را برای گل زدن ایجاد کرد، اما بی دقتی مهاجمان این تیم در غیاب آگوئرو و گابریل ژسوس کار را برای شاگردان گواردیولا سخت کرده بود.  

در نیمه دوم بار دیگر حملات منچسترسیتی ادامه داشت تا اینکه بار دیگر روی حرکت استرلینگ و دفع توپ مدافعین روی خط دروازه، فران تورس در دقیقه ۵۵ گل دوم را به ثمر رساند. شاگردان گواردیولا در زمین بارانی شهر منچستر بازی روان خود را ادامه دادند و چندین بار هم فرصت گلزنی برای افزایش تعداد گل‌های خود را داشتند، اما واکنش‌های دارلو دروازه‌بان نیوکاسل مهاجمان سیتی را ناکام گذاشت. در نهایت سیتی با همان نتیجه ۲ - ۰ از سد نیوکاسل گذشت و با کسب این سه امتیاز ۲۶ امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول صعود کرد.  
 
شلیک توپچی‌ها به قلب شیر‌های لندن آرسنال ۳ – ۱ چلسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی