تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

تابلوی بورس: ریزش ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

کد خبر: ۷۸۷۳۳
۱۷:۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش ۲۴ هزار واحدی شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۴ هزار و ۳۵۱ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۴۲۳ هزار کاهش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن، اما با ۴ هزار و ۹۶۰ واحد رشد به عدد ۴۷۳ هزار و ۴۶۸ واحد رسید. امروز نماد‌های شاخص‌ساز ِ فارس، فملی، فولاد، شستا، تاپیکو، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را شاخص کل گذاشتند. نماد‌های شستا، فملی، سیتا، شپنا، فولاد، وتجارت و خودرو از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۶۹ واحد ریزش به عدد ۲۰ هزار و ۷۳ واحد کاهش یافت. نماد‌های کگهر و آریا بیشترین اثر مثبت و نماد‌های بپاس، هرمز، صبا، مارون و ذوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند. نماد‌های وسپهر، بیپوند، چخزر، دی، بگیلان، زملارد و تلیسه از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

در بازار امروز بورس، نماد‌های دلقما، دجابر، وآذر، پسهند، آپ، کترام و کساوه بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های غبهنوش، خمحور، شبریز، شبندر، قنیشا، لبوتان و پتایر بیشترین کاهش قیمت را داشتند. در فرابورس نیز بیشترین افزایش به نماد‌های اشاد ۲، شاروم، قچار، تسه ۹۸۰۴، ثالوند، سدبیر و کی‌بی‌سی تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت نیز به نماد‌های حسینا، زدشت، بپیوند، تملی ۸۰۷، تسه ۹۸۱۱، تملی ۸۰۱ و تملی ۷۰۱ مربوط بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی